Gå til innhold

Mage eller warlock?


Anbefalte innlegg

Hei. planlegger og starte en horde char ved siden av alliance charrn min.

har bestemt meg for at jeg skal være en slags "damage" magiker..

så er spørsmålet: mage eller warlock? noen som har noen meninger og komme med hvilken jeg burde velge og hvorfor?

 

2. spørsmål: på den første char en min så er jeg i lvl 25, og har allerede begynt og spare til mount.. er det da lurt og ha 2 gathering professions? som feks skinning og mining?, nå så har jeg skinning og leatherworking, men er det mere penger og tjene på mining? og er isåfall mining og enchanting lurt og ha sammen? takker for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Siden jeg er mage selv, kan jeg trygt anbefale deg å velge det samme. God damage, ikke mye problemer å få group og flere forskjellige måter å spille på. Mage venter også på buff fra Blizzard i en av patchene i fremtiden. Så det er noe å glede seg til :p

 

2. Jeg vil anbefale gathering proffessions, altså at du bytter ut leatherworking med mining, eventuelt herbalism. Men dette er jo noe du må bestemme selv :)

Lenke til kommentar
1. Vil du se høye crit å slik, så er nok mage bedre. Lock har mere DoTs.

5740480[/snapback]

 

Yea, right.

 

 

Som warlock vil jeg anbefale warlock! Det er ikke så mange av oss, og som uber damage dealer/tank/aggromachine vil du leve godt. :D

 

Jess, you heard me. Damage dealer. Warlocks er undervurdert.. (spesielt av personer som bare har en lvl30 undead rogue?)

Lenke til kommentar

1. Velg warlock, det er veldig kul class å spille.

ATM er jo Warlock den mest OP classen av alle.

 

2. hmm... skinning og mining? : / altså, når du er lvl 60 har du ikke akuratt bruk for det.

Jeg ville valgt tailoring/enchanting eller tailoring/mining, men det er meg da :)

Lenke til kommentar
2. hmm... skinning og mining? : / altså, når du er lvl 60 har du ikke akuratt bruk for det.

Jeg ville valgt tailoring/enchanting eller tailoring/mining, men det er meg da

 

 

 

 

så man trenger ikke penger på lvl 6o?^.-

Endret av Abe_
Lenke til kommentar

jojo, du trenger penger, men gjennom enchanting og tailoring tjener du sykt mye.

Med enchanting lager du enchants så er veldi nyttige for alle classer, vis du har 300 skill og de recipene du trenger da. Og med tailoring kan du lage Epic ting ;) Til deg selv eller andre, tjener også godt på det. Men som sagt, du trenger jo recipes til det også :p

Og penger på lvl 60 er ikke noe problem sånn sett, bare farm litt :)

Lenke til kommentar
hah:p  Jeg ville valgt mage, UD mage <3

som sagt lock's har SS og DoT's.. men kom ikke her og si at ikke lock's har syke critts?

5740613[/snapback]

 

Altså, locks har de sykeste crits. No offence, men om du ikke har sett det så har du ikke spilt så mye. :p

 

Mine avg crits er 2200~

Avg shadowbolt hit er 1100~

 

Jeg blir helt opprørt når jeg ser basically at locks = dots og SS/HS.. Har spilt dette spillet i over 1 år nå, og warlocks er så mye mer.

 

UNDERVURDERT!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

1. Warlock UD( som lock slipper du maset med "water plx" whispers.)

 

2. Mining og skinning. Mest gull i fram til 60 og etter det om du vil kan du bytte ut skinning med noe annet ved 60 men mining gir sykt sykt mye gull.

Krystaler og steiner selges til høye priser.

Lenke til kommentar
hah:p  Jeg ville valgt mage, UD mage <3

som sagt lock's har SS og DoT's.. men kom ikke her og si at ikke lock's har syke critts?

5740613[/snapback]

 

Altså, locks har de sykeste crits. No offence, men om du ikke har sett det så har du ikke spilt så mye. :p

 

Mine avg crits er 2200~

Avg shadowbolt hit er 1100~

 

Jeg blir helt opprørt når jeg ser basically at locks = dots og SS/HS.. Har spilt dette spillet i over 1 år nå, og warlocks er så mye mer.

 

UNDERVURDERT!

5740733[/snapback]

 

Lurer på om disse Shadowbolt crittene dine har noe med gearet ditt å gjøre, for uten damage-gear er det mage > warlock, men det er her warlock tar innpå..

Lenke til kommentar
hah:p  Jeg ville valgt mage, UD mage <3

som sagt lock's har SS og DoT's.. men kom ikke her og si at ikke lock's har syke critts?

5740613[/snapback]

 

Altså, locks har de sykeste crits. No offence, men om du ikke har sett det så har du ikke spilt så mye. :p

 

Mine avg crits er 2200~

Avg shadowbolt hit er 1100~

 

Jeg blir helt opprørt når jeg ser basically at locks = dots og SS/HS.. Har spilt dette spillet i over 1 år nå, og warlocks er så mye mer.

 

UNDERVURDERT!

5740733[/snapback]

 

Lurer på om disse Shadowbolt crittene dine har noe med gearet ditt å gjøre, for uten damage-gear er det mage > warlock, men det er her warlock tar innpå..

5741088[/snapback]

 

Godt mulig.

Men, det er ingenting som heter "class > class". Når alt kommer til alt er det hva du liker best som avgjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...