Gå til innhold

Problem med størrelse på cs-vinduet


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Et par problemer:

 

Problem 1:

Da jeg skulle åpne cs 1.6 for litt siden, så kommer cs opp i bare et lite vindu midt på skjermen. Det samme som skjer om man tar "Run in a window". Men det som er tingen er at jeg har ikke tatt "Run in a window". Hvordan skal jeg få det tilbake i normal størrelse så cs "dekker" hele skjermen? Jeg har drevet å tuklet en del med instillingen på skjermkortet i det siste. Kan dette ha noe med det å gjøre?

 

Problem 2:

Jeg har en god stund slitt med fps'en i cs 1.6. Det starter som vanlig på 100/99.9 fps. I starten av spillingen kan jeg hive hundre smoke rundt med uten at fps'en rører seg, men når jeg får spilt en liten stund så faller den og varierer mellom 80 og 40 fps. Lurer da litt på hva problemet kan være. Pc'en burde hvert fall fint takle Cs 1.6 i 640 oppløsning.

 

Pentium 3.2 GHz

Sapphire Radeon X800

Kingston DDR-DIMM 1024

 

Helt i starten så trodde jeg det bare var fordi ikke pc'en hadde vært formatert siden krigen. Så jeg formaterte. Samme skjedde etterpå. Etter formateringen så har jeg tatt Adware og Virus scans. Ingenting har forandret seg. Jeg har lest og prøvd de fleste fps-guider der ute, og ingenting har fungert.

 

Er det noen som har noen lignende erfaringer med Radeon kort? Og da spesielt X800?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dårlig skjerm, så jeg kjører 75 hz i windows.

Har 1600x1200 oppløsning i windows.

640x480 i cs.

 

Fiksa problemet med at cs-vinduet ble lite når jeg åpna det. Du hadde rett, så jeg satte opp Hz i windows. Takk for hjelpen! Men sliter litt med fps'en...

Endret av dagan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...