Lucifer89 Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 (endret) ja som overskriften til sier så lurer jeg litt på hvordan jeg kan få till VIVO. greier fint å få pc bilde på tvn altså VO(video-Out). men da lurte jeg litt på VI(Video-in) betyr det at jeg kan spille f.eks playstaion på pc skjermen? jeg er en av de som har større PC Skjerm en TV skjermen. så da hadde det jo hver morsomt hvist det fungerer slik jeg tror. kan noen forklare for meg hva jeg kan bruke video-in til og hvordan? Endret 12. mars 2006 av Lucifer89
aleh Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 (endret) noen må du kunne Video-in funksjonen Hva mener du med dette? Tror du burde omformulere litt. Jeg har brukt et VIVO kort til å ta opp programmer fra Tven. Fungerte greit. Likevel ikke den beste bildekvaliteten. Hvis jeg husker riktig er det S-video inngang på kortet, og du burde kunne vise alt på pc skjermen som kilden sender. Hvis du kjøpte RETAIL versjonen av det VIVO kortet så følger det med programvare som du kan bruke. Endret 11. mars 2006 av aleh
tommy_89 Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg bruker Intervideo home theater til og spille av ting som går igjennom S-video kabler og composite videokabler, hvis det noe sånn du tenker på?
sedsberg Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Hvis det er et Nvidia-kort så må du aller først laste ned Nvidias WDM-drivere. Så kan du egentlig bruke omtrent hvilket som helst program som støtter video-inn. VirtualDub, DScaler, ChrisTV, Asus Digital VCR (usikker på om det funker på ikke-asus-kort). Jeg har et Asus VIVO-kort og det eneste som funker bra der (til å se på TV/spille PS2 etc.) er Asus Digital VCR. Får typiske interlace-streker da. Og DScaler/ChrisTV støtter ikke kortet skikkelig. Ble lei og kjøpte et eget Hauppauge video-inn-kort. Anbefaler uansett på det sterkeste å bruke s-videokabel!
Lucifer89 Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Skrevet 11. mars 2006 ok skal prøve VirtualDub eller noen av de og spør vider vist jeg ikke greier det ja jeg har et 7800GT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå