TroNyX Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg lurer litt på om jeg skal gå for Claw of chromaggus eller om jeg skal ha Mageblade og tome of the ice lord? På en måte er det jo bra med crit, men det stjeler jo lett aggro i bwl. Eller kanskje høy dps med lite critt? Diskuter gjerne. Takk for svar
værdama Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Selv ville jeg gått for + crit i og med at det alltid gøy og få en fin crit men som sagt det kan jo ta Aggro I mc\bwl men vist din guild har en Flink Tank så skal det faktisk gå ganske greit skal du se
wilzoo Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 crit = PVP+dmg = PVE 5735504[/snapback] Uten noe spellcrit whatsoever blir du gimp i pve imo
nazrm Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 crit = PVP+dmg = PVE 5735504[/snapback] Uten noe spellcrit whatsoever blir du gimp i pve imo 5735527[/snapback] Mjo, kan omformulere.. PVE - hovedprioritet på +dmg PVP - hovedprioritet på +crit
elec Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 crit suger stort sett uansett imo, siden det ikke er en 100% sjangse for å critte liker jeg heller å bare hitte for det jeg critter for med +crit gear, både i pvp og pve dessuten så kommer det VELDIG mye ann på åssen spec man har, hvis man har en firespec så har man veldig mye mer nytte av +crit gear enn hvis man har en frost spec med 5/5 shatter for eksempel.
Krims Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 dessuten så kommer det VELDIG mye ann på åssen spec man har, hvis man har en firespec så har man veldig mye mer nytte av +crit gear enn hvis man har en frost spec med 5/5 shatter for eksempel. 5736146[/snapback] Helt enig!
TroNyX Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Skrevet 11. mars 2006 crit suger stort sett uansett imo, siden det ikke er en 100% sjangse for å critte der er jeg faktisk litt enig med deg, det er litt irriterende og ha feks en warrior i frost nova mens du ladder en frostbolt og du vet du ville drept han om du hadde critta, så hitter du bare så har han 1% igjen og dreper deg med execute eller ms
Marti Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Det er da du skal ligge over tasten til FB, CoC, eller AE xD.
Kultom Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Nå er ikke jeg mage, men Warlock er jo nesten det samme. Jeg har ca +450dmg på shadow, og det er sjelden jeg gjør under 1000dmg på en Shadowbolt som når jeg landet på lvl60 gjorde rundt 600-700dmg. Jeg liker mye bedre det stabile. Men er vel en smaks sak. Som sagt ikke en mage, men blir jo noe av det samme vil jeg si.
M@R7!N Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Nå er ofte crit veldig viktig i pvp, da burst dmg ofte kan avgjøre kampen.. En fin blanding er nok det beste dog. I pve vil du ikke ha agro, så da vil jeg si Dmg.
CyprieN Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Først og fremst - Gear som Arcanist og NW, gir det som trengs av crit. så ville heller gått for med +dmg på våpen,ringer og trinkets. Det finnes og masse bra item med spell dmg og crit/hit. +dmg og Hit = PvE Crit og +dmg = PvP men egentlig er alt like viktig, men jeg har gått mest for +dmg og hit, mindre crit siden jeg føler at det ikke er så viktig. når man har 500+ spell dmg og den nye ranken av Frostbolt så har ikke crit mye og si imo ^^
qu3st Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 (endret) CyprieN forklarte det ganske bra Endret 11. mars 2006 av qu3st
Vandahl Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 syns ikke det e så mye vits me +crit eg en vanlig frostbolt hos meg treff for 1000dmg.. ca det samme som en uten noe +dmg på crit:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå