Sylvarius Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 (endret) Hei godtfolk! Jeg skal bytte hovedkort på serveren min og vurderte å bytte distro i samme slengen. Bruker for øyeblikket ClarkConnect og er delvis fornøyd med det. Ønsker å kjøre følgende tjenester: - Torrentflux - Apache - TeamSpeak - SSH - TwonkyVision - PPTP VPN Server Ønsker å administrere via SSH / webgrensesnitt. Håper noen kan gi meg ett godt tips. Mvh, Sylvarius Endret 10. mars 2006 av Sylvarius
genstian Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Synes Gentoo og Slackware passer bra på servere. Kjørte Slackware selv og eneste mangel var at det ikke var så mange pakker i pakke treet.
Palme Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Jeg kjører flere servere som kjører bla. Tflux, apache, samba, ssh, openvpn. Til dette bruker jeg snille, lille, brukervennlige og ikke minst enkle Ubuntu.
AudunSæther Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Støtter den jeg. Ubuntu server-install er ypperlig.
Trynemjoel Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 (endret) Debian er finfin for servere. 353 days uptime and counting Endret 10. mars 2006 av Trynemjoel
mads Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Jeg ville gått for Debian. Veldig ålreit å bruke så har du en del howtos på Howtoforge.net
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå