Gå til innhold

Skal bytte ut SL55. Hva er beste valg da?


Anbefalte innlegg

Har hatt Siemens SL55 i lengre tid nå, men telefonen begynner å skrante. Tastene på "topplokket" begynner å bli veldig vanskelig å få kontakt med... :(

Jeg har vært veldig fornøyd med telefonen, nettopp fordi den er veldig liten, og jeg syntes også standby tiden var ok.

Jeg bruker telefonen mest til å ringe med + kanskje en-to sms om dagen.... Kalenderen er jeg også avhengig av. Trenger egentlig ikke kamera.

Synes kanskje SL65/75 har vokst litt mye i.f.t. SL55, men ser at Samsung og LG har endel små og billige mobiler. Nokia har også noen små og fine, men de er litt dyrere da.

Kan godt gå opp til 2500,- for telefonen, men da bør det være et poeng med det. Om jeg får nesten det samme for 1000 velger jeg heller det!

Hva velger jeg da? Er LG / Samsung noe å satse på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er på min andre samsung-telefon, og kan ikke si at jeg har andre erfaringer en gode. Generelt solid design, gode knapper(Jeg er ikke så "røff" i bruken da), og gode menysystem(kansje ikke så godt på E700, men på D500 er det bra).

 

Ellers har jeg ikke noen erfaringer med LG, men tror ikke de er de beste telefonene på markedet for å si det da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...