Gå til innhold

Ny pet til hunter lvl 30


Anbefalte innlegg

Hvilken pet bør en lvl 30 hunter med Beastmastery talents velge? Med Beast Lore ser jeg at katten jeg fant i Darkshore som nå er lvl 28 skader 17-22 (når den er Unhappy riktignok men likevel lite) mens en raptor på lvl 30 i Arathi Highlands fint kan skade 50-58.

Hun som spiller hunteren spiller solo eller ilag med meg som er prest, hun trenger et dyr som kan bruke 'growl' og som skader mye. PvP spiller hun aldri så det må være et dyr som er bra i PvE og helst ikke krever altformye mat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken pet bør en lvl 30 hunter med Beastmastery talents velge? Med Beast Lore ser jeg at katten jeg fant i Darkshore som nå er lvl 28 skader 17-22 (når den er Unhappy riktignok men likevel lite) mens en raptor på lvl 30 i Arathi Highlands fint kan skade 50-58.

Hun som spiller hunteren spiller solo eller ilag med meg som er prest, hun trenger et dyr som kan bruke 'growl' og som skader mye. PvP spiller hun aldri så det må være et dyr som er bra i PvE og helst ikke krever altformye mat.

5728333[/snapback]

bjørn spiser alt, skader greit nok, og har maaaasse hp :)

Lenke til kommentar

Til alle hunters som ser etter pets eller lurer på noe om dem så er Petopia den ultimate pet siden. Her finner du blandt annet info om tank,dps og all around pets.

 

Jeg vil anbefale alle hunters og skaffe seg Broken Tooth på lvl 37, det er til nå den eneste katten som har 1.00 attack speed.

 

Siden finner du Her

 

Her er Thottbot sin info over Borken Tooth han har ca 7 timer spawn time.

 

GL tok meg 3 dager å finne han, men var verdt det.

Lenke til kommentar
Har alle lvl 30 katter samme damage eller bør jeg bytte ut Moonstalker Sire jeg har hatt siden Darkshore?

5731705[/snapback]

de har alle samme damage.

5731730[/snapback]

 

Raptoren har gjerne lavere attackspeed da, kanskje det er derfor den slår så hardt. Men dette oppklarte en hel del, da er det lite poeng med å skaffe en ny katt :)

Lenke til kommentar
Har alle lvl 30 katter samme damage eller bør jeg bytte ut Moonstalker Sire jeg har hatt siden Darkshore?

5731705[/snapback]

de har alle samme damage.

5731730[/snapback]

 

Raptoren har gjerne lavere attackspeed da, kanskje det er derfor den slår så hardt. Men dette oppklarte en hel del, da er det lite poeng med å skaffe en ny katt :)

5735380[/snapback]

DPS er lik da blandt samme type dyr ;) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...