Gå til innhold

CaseMod compo - slik kan det gå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eh, hallo? jeg kjenner dude'n, satt ved siden av han...

Det er en wallpaper for #"#¤/=)"#(¤

 

Wallpapere kan da lyse de også....Tro meg,du greier ikke få den effekten på en modd....Det lyser jo rundt kanten og tones gradvis ned.....

 

Hva skal man med en modda skjerm på lan da? Sitte og glo i taket :razz:

Lenke til kommentar

Heisann Heisann..

 

Først av alt.

Stemmesystemet på ISTID var det IKKE noe galt med, og vi fikk ikke stemt på oss selv flere ganger. At vi skaffet mange deltakere som var venner av oss er vel for **** ikke vår skyld? Istid kunne blitt dårlig og tafatt uten Halden_city power. :smile:

 

Og oceana.. om vi holdt på i 2 timer, 2 år eller 20 minutter med det supert0ffe kabinettet vårt, spiller ingen rolle. SIer ikke at det var det fineste, men vi var kreative da vi lagde det. Vårt mål var å ikke bruke penger på casemod, og det klarte vi da også. (Vi brukte ca 150 på modding:)

 

Å sende klager til oss vil da ikke hjelpe????

 

At Oceana ikke likte at vi vant er vel forståelig, da han absolutt hadde lagt mer arbeid i modding. Men er det vår skyld at vi fikk stemmer?? NEI!

 

Oceana nevnte også at crew "avgjorde" hvem som vant, og at de valgte dem de ville. Dette er IKKE sant! Spør hvem som helst i crew.. de hatet ingen mer enn oss. Se bare på alt som ble skrevet om oss, om rot, søppel, colabokser og fjortisser.

 

Vil også si en ting til SineTwo! I gfx compoen var det _ingen_ gode bidrag, heller ikke det fra halden_city. At vi utgjorde to hele rader på lan'et skulle vi jo for **** bare takkes for? Tror dere at istid ville vært det samme minus to jevla rader? Og uten alle fjortissene??? For **** da.. får gi dere nå!

 

Syns Oceana godt kunne tåle å tape.. greit, du burde kanskje vunnet, men du kan **** ikke si noe nå i ettertid. Du burde faktisk gi oss alle på #halden_city en unnskyldning.. Neste gang er det kanskje din tur?

 

PS! Når alle har jevla neonlys og plexiglass vekker faktisk lego litt oppsikt. Aksepter det.

 

Mvh

Halden_City folk

ved @'ene.

 

Oceana: Hvis du har noe å si om eieren av servern, ta kontakt med StoneGuy, da han faktisk eier saken.. :wink:

Lenke til kommentar

LOL 2k.

 

quote meg så mye dere vil, dere finner aldri et sted hvor jeg sier at crew bestemte hvem som skulle vinne. Hadde det vært opp til dem å bruke jury hadde jeg halt i land 2 plass og johannes 1....Ingen diskusjon en gang.

 

Stemmesystemet fungerte ikke, ikke kom å si noe annet, jeg så minst 3-4 rader som ikke hadde adgang til scriptet som styrte stemmegivningen.

 

Kabinettet deres vant fordi dere fikk flest stemmer, det er sant, delvis på grunn av elendig stemmesystem, delvis fordi #halden-city er en fjortis kanal, og det var så å si bare fjortiser der (må si jeg bare så en 10-12 CS h0rer som ikke var 12-14 år...)

 

Og gå i dere selv og spør om dere syns dere fortjente å vinne, mot EKTE case-moddere som har brukt tusenvis av kroner og et ti-talls (for ikke å si hundretalls timer på kabinnettene sine)

med deres 150 kroners-lime-klosser-på-siden-av-kabinettet-mod.

 

Samtlige jeg har snakket med som var der var av en annen oppfatning enn dere, og mente at det hadde vært noe helt annet om faktisk kabinettet var BYGD i lego, noe det ikke var.

 

Dessuten ble stemmene som ble gitt til snofox sitt kabinett slettet(grunnet at han fjernet kabinettet før compo'n var ferdig), slik at ingen der kunne stemme om igjen.

 

Om jeg tåler å tape eller ei er en spesiell sak når jeg taper under urettferdige forhold.

Og hvorfor i *** jeg skylder dere en unnskyldning skjønner jeg ikke.Var ikke jeg som var den destruktive faktor på dette lanet...

 

Halden City power meg i ræva, som dere sa selv;

"Spør hvem som helst i crew.. de hatet ingen mer enn oss."

"Istid kunne blitt dårlig og tafatt uten Halden_city power. "

-istid var dårlig. og ingen hadde savnet dere.

 

"PS! Når alle har jevla neonlys og plexiglass vekker faktisk lego litt oppsikt. Aksepter det."

 

Særlig når klossene er LIMT på utsiden av et standard kabinett med to neon lys på toppen, joda, det vekker oppsikt....:razz:

 

 

Akkurat om det er thomas eller bloga@5400 RPM ( :razz: )som eier kabbiset intresserer meg null.

 

 

Forøvrig bør dere lese forumreglene, jeg tror det står noe der om at slik posting er ulovlig, siden posten er ganske gammel nå.

Uansett er det en ganske vanlig norm...

 

 

Mvh

Oceana

Lenke til kommentar

humz.

_DU_ snakker om lamere . _DU_ som lager et Forum om Halden_City som vi ikke vet noen ting om og snakker bare dritt om oss. Du har ingen skjen skap til halden_city over hode, så jeg syntes _ikke_ du skal utale deg for mye i denne saken. det kaller jeg LAMT . Og vi juksa **** _ikke_ det var et stemme system hvor det bare var mulig og stemme en gang per pc :grin: .. så slutt og mas så jevlig bare får at ikke du vandt, og du hadde brukt mange penger på det.

Og om vi brukte 1time eller 1uke på det tårnet er totalt likegylig :grin: .. og til neste gang vil du oss i halden_city noe så snakk med oss ikke bruk denne LAME metoden her.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-12 02:03, skrev Halden_City:

humz.

_DU_ snakker om lamere . _DU_ som lager et Forum om Halden_City som vi ikke vet noen ting om og snakker bare dritt om oss. Du har ingen skjen skap til halden_city over hode, så jeg syntes _ikke_ du skal utale deg for mye i denne saken. det kaller jeg LAMT . Og vi juksa **** _ikke_ det var et stemme system hvor det bare var mulig og stemme en gang per pc
:grin:
.. så slutt og mas så jevlig bare får at ikke du vandt, og du hadde brukt mange penger på det.

Og om vi brukte 1time eller 1uke på det tårnet er totalt likegylig
:grin:
.. og til neste gang vil du oss i halden_city noe så snakk med oss ikke bruk denne LAME metoden her.


 

 

kremt*

 

JEG er lame? Vet ikke hvem som er lamest som svarer på en uke gammel post med bullshit og løse fakta som ikke har rot i virkeligheten i det hele tatt. Threaden hadde ikke så mye med halden city å gjøre i første omgang, men når dere stiller med en sånn tragisk mod så sier det seg selv at det skaper reaksjoner.

 

Feil "quoting" skal dere ha, jeg har HELLER ikke sakt noe om at dere juksa, snarere tvert i mot. Alt foregikk på en lovlig måte, det var stemmesystemet som var elendig.

 

Jeg trenger ingen kjennskap til halden city for å si at den modden var elendig og ikke fortjente en så bra premie, den fortjente johannes, det vet dere like godt som meg.

Forøvrig sa jeg aldri at jeg fortjente 1.ste plass, jeg mente jeg var god for andre..

 

Og ikke kom og si dere ikke fikk henvendelser, jeg sa i all fredlighet at dere ville få høre det hvis dere vant den compo'n og det fikk dere. Så ikke kom å si at dere ikke var advart.

 

Men siden dere var så ivrige på å forsvare dere på en elendig måte og bekrefte det lille jeg sa i første omgang så blir vel denne threaden stengt.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-12 02:03, skrev Halden_City:

humz.

_DU_ snakker om lamere . _DU_ som lager et Forum om Halden_City som vi ikke vet noen ting om og snakker bare dritt om oss. Du har ingen skjen skap til halden_city over hode, så jeg syntes _ikke_ du skal utale deg for mye i denne saken. det kaller jeg LAMT . Og vi juksa **** _ikke_ det var et stemme system hvor det bare var mulig og stemme en gang per pc
:grin:
.. så slutt og mas så jevlig bare får at ikke du vandt, og du hadde brukt mange penger på det.

Og om vi brukte 1time eller 1uke på det tårnet er totalt likegylig
:grin:
.. og til neste gang vil du oss i halden_city noe så snakk med oss ikke bruk denne LAME metoden her.


 

Kanskje en idè og lese hva oceana virkelig mener før dere tar og angriper han. Og for det andre er det mange her inne som er enige med han... Casemodden deres sugde skikkelig... Det er tragisk egentlig hvordan sånt kan avgjøres... Og bare sånn til slutt... Enten har du alvorlige lese/skrive vansker, ellers så trenger du ett skikkelig norsk-kurs...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...