hermok Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Har nettopp kjøpt PC med 8 dvd filmer på hardisken som jeg kunne tenkt meg å se på dvd spilleren min. Hvordan brenner man det ut? Har prøvd Nero og Nero vision express men finner ikke helt ut av det. Filene på disken er VOB filer
Rowdy Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Har nettopp kjøpt PC med 8 dvd filmer på hardisken som jeg kunne tenkt meg å se på dvd spilleren min. Hvordan brenner man det ut? Har prøvd Nero og Nero vision express men finner ikke helt ut av det. Filene på disken er VOB filer 5727565[/snapback] Jeg bruker selv Nero6. Har du lastet ned oppdateringer til programmet? Tror valget, "brenn DVD- video" kom etter en eller annen oppdatering En dvd må være delt i to for å brenne dem ut på en vanlig dvd plate. Nero express er ihvertfall programmet som blir brukt.
Chevelle Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Tror ikke du skal forvente svar når det da dreier seg om pirat virksomhet. Les rettningslijer for forum før du spør. (EDIT) Så ut som du fikk ett svar. Kan vel hende att gauters får en varn han og som jeg gjorde i en liknende tråd. Endret 9. mars 2006 av Chevelle
Rowdy Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg er litt enig med deg Chevelle, men det er jo lov til å kopiere egne filmer Anbefaler trådstarter å endre noe på første post.
hermok Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 Jeg er litt enig med deg Chevelle, men det er jo lov til å kopiere egne filmer Anbefaler trådstarter å endre noe på første post. 5727630[/snapback] JAJA dette er filmer som forrige eier har kopiert ned på harddisken. Ikke noe ulovlig i det vel. Men svar gjerne på spørsmålet
Wipeout Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg er litt enig med deg Chevelle, men det er jo lov til å kopiere egne filmer Anbefaler trådstarter å endre noe på første post. 5727630[/snapback] JAJA dette er filmer som forrige eier har kopiert ned på harddisken. Ikke noe ulovlig i det vel. Men svar gjerne på spørsmålet 5727679[/snapback] Det blir vel ulovlig i og med at du har overtatt harddisken. Tidligere eier skulle egentlig ha slettet filmene før du overtok harddisken, da dette ikke blir backup av dine filmer.
Rowdy Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Med mindre tidligere eier av pc er nær venn, eller familie. (Tror jeg, etter den diffuse copyright- loven) Skyt i vei hvis jeg tar feil
Wipeout Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Med mindre tidligere eier av pc er nær venn, eller familie. (Tror jeg, etter den diffuse copyright- loven)Skyt i vei hvis jeg tar feil 5729531[/snapback] Gjelder ikke det bare musikk? Nå ble jeg brått usikker.
Rowdy Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Mulig det er "MP3-loven" jeg blander inn. Hvis ikke den ligger inne under copyright-loven da.. Leste noe om dette i bladet HjemmePC forleden, hvor en eller annen i Norge som står for disse lovene ble stilt direkte spørsmål om hva som var lov/ ikke lov. Får rote frem bladet, og lese litt til en dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå