Gå til innhold

Kan jeg bruke xbox360 conroller til pc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Jeg synes kontrolleren var aallt for liten.

5727279[/snapback]

Hmm, jeg synes faktisk det er en av de beste kontrollene jeg har vært borti, synes hverken PS2, Xbox eller Gamecube kan måle seg opp mot 360en sin.
Lenke til kommentar

Jeg tok bare en vanlig xbox 360 controller med ledning, og det funket fint det. Ikke noe rød innpakning rundt den.

 

MEN,

finnes det noe kalibreringssystem for kontrolleren utenom windows standard? Jeg får ikke det andre analogen (triksing) til å fungere i fifa 06, og heller ikke de throtlene (vanligvis løpeknappen) til å fungere. Kan vel være fordi spillet er beregnet for pc..

Lenke til kommentar
Det går vel an å bruke den trådløse kontrolleren på PC hvis man har play and charge kiten i vel?

5734982[/snapback]

det stemmer. med ladeledningen så funker den trådløse også. en kamerat av meg har testa det. men du trenger vel fremdeles drivere for å få full effekt?

Lenke til kommentar

Det er ofte problemer med dødsona på analogstikkene i PC-spill når man bruker 360-kontrolleren. Det fører til at en f.eks. alltid svinger litt til venstre eller høyre i bilspill.

Fant en løsning på det i dag. Det finnes to programmer, et som koster penger som man finner på download.com, og et gratis som jeg fant her:

XBCD 360 driver

 

Bare følg instruksjonene på guidesida, og i .txt fila som følger med i zipen. Du må nemlig laste ned en nyere driverdings som jeg ikke er sikker på om er nevnt på guidesida, men som altså står i .txt'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...