Gå til innhold

Deksel fra mytrendyphone, ekte eller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser at mytrendyphone selger "originale" nokia deksler råbillig i forhold til noe annet jeg har sett i Norge og andre steder. Noen som vet om disse virkelig er originale "kvalitetsdekslene" til nokia eller kopier?

5726267[/snapback]

Mitt råd til deg er å vike unna denne butikken. Jeg bestilte nettopp en pakke derfra, og to uker de sa de hadde sendt den dukket den opp på postens tollsentral. På deres sider står følgende:

"Bestilling

Du kan bestille varer fra MyTrendyPhone på følgende måter:

 

- via e-post

- via telefon

- via telefaks

- via post

 

- Alle priser på nettstedet oppgis inklusive alle avgifter, toll, m.m."

 

Dette stemmer ikke. De har kun basert dette utsagnet på empiri, ved at deres pakker som regel ikke blir stoppet i tollen. Gjør de det må du pent punge ut selv. Så en pakke som skulle koste ca 300 kroner ende opp med å koste nærmere 500 kroner. Dette er helt uakseptabelt. STYR UNNA!

Lenke til kommentar
Ser at mytrendyphone selger "originale" nokia deksler råbillig i forhold til noe annet jeg har sett i Norge og andre steder. Noen som vet om disse virkelig er originale "kvalitetsdekslene" til nokia eller kopier?

5726267[/snapback]

 

Har vel bestilt 8-10 deksler og mobilstasj fra mytrendphone til nå og varene har hatt perfekt passform og er 100% originale sålangt jeg kan forstå :)

 

Har, som jeg alltid gjør ved bestilling fra det store utland, tatt mine forholdsregler og holdt meg under 200,- kronersgrensa pr bestilling.. frakten er bare på ca 19-20,- kroner uansett :thumbup:

 

Er strålende fornøyd med firmaet, alltid superrask levering også (2-3 dager) sålenge varen er på lager!

 

Anbefales!

Lenke til kommentar
Ser at mytrendyphone selger "originale" nokia deksler råbillig i forhold til noe annet jeg har sett i Norge og andre steder. Noen som vet om disse virkelig er originale "kvalitetsdekslene" til nokia eller kopier?

5726267[/snapback]

 

Har vel bestilt 8-10 deksler og mobilstasj fra mytrendphone til nå og varene har hatt perfekt passform og er 100% originale sålangt jeg kan forstå :)

 

Har, som jeg alltid gjør ved bestilling fra det store utland, tatt mine forholdsregler og holdt meg under 200,- kronersgrensa pr bestilling.. frakten er bare på ca 19-20,- kroner uansett :thumbup:

 

Er strålende fornøyd med firmaet, alltid superrask levering også (2-3 dager) sålenge varen er på lager!

 

Anbefales!

5756408[/snapback]

 

Jeg vil bare si at alle varer var på lager, det tok likefullt 2 uker for det ankom tollpostsentralen i Norge. I Hva for slags firma er det som annonserer at alle avgifter er inkl. når det ikke er det?

Lenke til kommentar

5756408[/snapback]

 

Jeg vil bare si at alle varer var på lager, det tok likefullt 2 uker for det ankom tollpostsentralen i Norge. I Hva for slags firma er det som annonserer at alle avgifter er inkl. når det ikke er det?

5756418[/snapback]

 

Skjønner hva du mener.. teksten du viser til kan virke SVÆRT misvisende, men jeg forsto det (merkelig nok :roll: ) som at dette var dansk toll innen EU og derfor ikke omhandlet Norge.. som det jo virker som det ikke gjør.

 

Uansett, jeg har kun positive erfaringer med firmaet sålenge man holder bestillingen under 200,-kroner!

Lenke til kommentar

Hei, nå har jeg fått to pakker fra MyTrendyPhone (holdt meg under 200kr grensa), fikk de 3 dager etter bestilling. Dekselet til Nokia 6230i (75% billigere enn samme dekslel på teleboden.no!!) ser greit ut, det. Kom ikke i orginaleske, men i en zipbag, så jeg vet ikke hvor orginalt det er. Får se hvor lenge fargene holder & hvor lett det ripes opp. Kjøpte også to keypads (6230 og 6230i keypad), det første er strøkent, det andre har en litt skjev styretast i tillegg til noen små skjønnhetsskavanker, men jeg skal ikke klage, for jeg betalte 1/3 av hva det koster på teleboden (som er den eneste norske nettbutikken som spesialiserer seg på mobiltilbehør?). Keypads kom også i zipbags forresten.

 

edit: forresten, teleboden.no opererer med astronomiske priser ser jeg, skal ha 299,- for Audio adapter AD-15 for POP-plugg :!: billigste i prisguiden er 131kr

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...