Gå til innhold

Epic PVP mount og exalted med Darnassus.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt og gå for exalted med darnassus også pvpe meg til rank11 og få NE Epic Mount.

Desverre er det pengene som setter begrensningen på hvor mye runecloth jeg får levert inn.. så det jeg lurer på er om jeg kan kjøpe rank11 mounten (NE Mount) og ha den liggende i backpack dersom jeg enda ikke har blitt rank 11?

Så bruke den senere når jeg har blitt exalted og lært tiger riding? Eller må jeg være rank11 og ha tider riding for og kunne kjøpe den.

Litt rotete skrevet og sikkert noen leifer her.. takk for alle svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er usikker på om du kan kjøpe mounten uten å være rank 11, men jeg er ganske sikker på at du kan kjøpe den og ha den i backpacken uten å ha tiger riding. Dette har jeg selv gjort, riktig nok ikke med rank 11 mount, men antar det er det samme.

jhj: Hvis du mener 1000 stacks så kan det stemme ja. En stack runecloth gir 50 rep hos darnassus.

Skrevet

Men det jeg tror han mener er om han kan kjøpe den@rank11 og ike bruke den fordi han ikk har tiger riding. Også senere når han har lært tiger riding men gått ned en rank kan bruke den...

Skrevet

ok takk skal dere ha..

Om noen av dere lurer så er jeg halveis til Revered og har masse runecloth og levere.. regner med og være exalted om 2-3 uker med litt kraftig grinding :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...