Gå til innhold

Hva er /AUXSOURCE= flag?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg får opp dette i hendelsesliste/program når jeg prøver å starte opp et spill

Finner ikke beskrivelsen for hendelses-ID ( 0 ) i kilde (   ). Den lokale datamaskinen har kanskje ikke den nødvendige registerinformasjonen eller meldings-DLL-filer for å vise meldinger fra en ekstern datamaskin. Du kan bruke /AUXSOURCE= flag for å hente tilbake denne beskrivelsen. Se Hjelp og støtte for detaljer. Følgende informasjon er en del av hendelsen: 6.

Ingen id eller no.. Fant veldig lite da jeg søkte, kun at flere har hatt samme, jeg i BFMEII andre i Dungeon Siege...

Lydkortet mitt er SB live! 24bit

Får kun splashscreen så starter ikke spillet...

Hmm fant ut at det ikke trenger å være lydkortet...

Endret av Dre@m_Lord
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det der liknet mest på en melding om at noe blir blokkert eller ikke virker i nettverkssammenheng.

Forsøker disse spillene på noen måte å logge seg på nett?

Har egentlig ikke peiling, men syntes /auxsource=flag likner på en instruksjon DU kan bruke for å få litt mer info om HVORFOR ting ikke virker. Vet ikke om dette da er noe som skal legges inn i som parameter i forbindelse med en .exe fil, eller om det kan legges til i adresselinja på utforsker.

Utfra teksten på quoten der så ser det iallefall mest ut som om dette dreier seg om noe maskinen ikke får kontakt med eller lest.

Synser som sagt, og har egentlig ikke peiling, men jeg hadde iallefall forsøkt å slå av brannmurer osv for å sjekk om de var kilden til problemet. :hmm:

Skrevet (endret)

Du kan være inne på noe, uten at jeg vet.. Skal prøve å forwarde porten og se om det hjelper... Noen som vet hvilken port Battle for middle earth II bruker?

Det som er litt merkelig er at det står at klarer du å kjøre BFME1 så skal du klare å kjøre 2`rn. og jeg kjører enern uten problemer..

Fant ut litt om /auxsource=flag uten helt å skjønne hva det er... Du endrer noe i hendelsesliste for å få frem en merer utfyllende feilbeskrivelse.. Det kan være en eller annen tjeneste som programmet krever, som for øyeblikket ikke kjører..

Håper noen med peil på windows kanskje vet mer..

Endret av Dre@m_Lord
Skrevet

Dre@m_Lord,

jeg fekk den samme melding for en par uken siden "Du kan bruke /AUXSOURCE= flag for å hente tilbake denne beskrivelsen "

"Se Hjelp og støtte for detaljer. Følgende informasjon er en del av hendelsen: 6."

her var det lite hjelp å få

da hadde jeg problemer med min skjermkort ( som viste seg å være en dårlig kontakt ) etter jeg hadde kjøpt ett nytt.

googled etter " /AUXSOURCE= flag " men fekk bare noe uklare svar. :hmm:

håper noen har en bedre svar/forklaring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...