Gå til innhold

Jeg er imponert over kvaliteten på mobilen min


Anbefalte innlegg

Jeg er eier av en samsung SGH E 700 er en dag glemte jeg den i bukselomma, og den gikk først gjennom vaskemaskinen på 70grader. etter dette gikk den i tørketrommelen i 10 min. (alt dette var ufrivillig) når jeg oppdaget det var det store vannskader på displayet. men etter 40 sek i omfyren på 225grader og litt varm luftfuktighet oppå tørketrommelen. etter dette var det ingen skader bortsett fra at def knappen er litt treg. jeg er faktisk veldig imponert over dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager og måtte si det, men dette skjedde med min gamle Nokia. Tørka den i steikeovnen, og 3 uker senere var hele telefonen død. Merket det slik at den begynte og slå seg av og tulle seg. Til slutt ville den ikke på igjen. Da var det bare til å gå på butikken å kjøpe en ny. :(

Lenke til kommentar

Flott at telefonen din overlevde dette :)

Men både jeg, og flere jeg kjenner har dette skjedd med. Vi var fornøyde over at telefonene funket etter dette hadde skjedd, men etter en 3-4 uker skjedde det noe merkelig med telfonene. De begynte å leve sitt eget liv, og til sludd ville ikke min skru seg på.

 

Sier bare ifra om at du ikke bør forvente altfor mye om en liten stund.

Men det kan jo hende at telefonen din holder da :) Vi får håpe på det beste ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...