Pentium-Power Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg bruker Sisoftware Sandra for å kontrollere temperaturer i min pc, og jeg har et problem. "Power/Aux Temperature" kan komme så høyt som 70 grader under spilling til meg, og jeg er usikker på hva Power/Aux er? Kan det være PSU? Har kjørt PSU speedometer og fant ut at min PSU er ikke for liten. Har 450W og speedometeret viste at jeg trengte minst 310W. Noen som vet hva Power/Aux er?
Complexity Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Det er en temperaturføler jeg aldri har hørt om tviler på at det er psu, tror ikke den har noen annen slags forbindelse med HK en å levere strøm til det..
Chevelle Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Kort forklaring kopiert rett fra nett. "There is no standard for sensor registers layout, so the "Aux" temperature could show the temperature of the CPU or the motherboard, or might be a non-connected wire of the sensor chip, and so it could show a bogus value"
Pentium-Power Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 (endret) Kort forklaring kopiert rett fra nett. "There is no standard for sensor registers layout, so the "Aux" temperature could show the temperature of the CPU or the motherboard, or might be a non-connected wire of the sensor chip, and so it could show a bogus value" 5718971[/snapback] Men jeg har både "Board temperature" og "CPU temperature" sensorer på Sisoft sandra også, så det kan vel ikke være noe av det da vel...? Endret 8. mars 2006 av Pentium-Power
p@ge Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 kanskje blir du klokere av denne side: http://www.xtremods.com/?pg=review_thermaltakea1 jeg fikk ca 20 treff med "Copernic Agent", og alle var relatert til tester med SiSoft Sandra
Pentium-Power Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 (endret) kanskje blir du klokere av denne side: http://www.xtremods.com/?pg=review_thermaltakea1 jeg fikk ca 20 treff med "Copernic Agent", og alle var relatert til tester med SiSoft Sandra 5723077[/snapback] Kan ikke si jeg ble klokere av det nei, bortsett fra at jeg ser at hans Power/Aux temperatur er mye lavere enn min Endret 8. mars 2006 av Pentium-Power
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå