kaliber Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 lurer bare på en liten sak her. har en film som er to delt. altså den første delen på ca. 700mb og den andre på ca. 750mb som da utgjør en hel film. det jeg da lurer på er, hvordan får jeg slått sammen disse to delene til en film slik at jeg får brent den på en dvd plate. håper dere forstod. takker for svar.
Plecto Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Har du et redigeringsprogram? Pinnacle eller Premiere ellernoe? Trur det skal gå ganske bra der og da er det sikkert en funksjon som gjør at du kan convertere til dvd også.
Chevelle Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Rart att denne ikke er stengt da det tydligvis handler om ned lastet film. Fikk meg en varn pga att jeg svarte på en tilsvarende tråd.
kaliber Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 ja dere får tro hva dere vil. men enkelte kjøper også sine filmer. jeg vil brenne en kopi av den filmen som jeg skal gi bort, enkelt å greit. men thx anyway
Chevelle Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 ja dere får tro hva dere vil. men enkelte kjøper også sine filmer. jeg vil brenne en kopi av den filmen som jeg skal gi bort, enkelt å greit. men thx anyway 5727478[/snapback] Brenner kopier av DVD filmene mine jeg også, men gjør dem ikke om til avi for og så dele dem i 2 og deretter skal ha dem over på DVD igjen.
kaliber Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 ok. men gjør det sånn jeg hvertfall. tungvindt, men veldig morro
Wipeout Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Er det bare meg, eller har man lov til å gi bort backups av filmer?
Alastor Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Det er ulovlig på dette forumet å komme med informasjon som kan føre til piratkopiering. Dette omhandler meget sannsynlig 2 ulovlig nedlastede filer - og dermed er risikoen så stor for at hjelp til piratkopiering kan forekomme at tråden stenges. Hjelpsomme innlegg er fjernet.
Anbefalte innlegg