Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NAT til skrivar gjennom router (som eige nett)


Anbefalte innlegg

Hei, eg har fått eit ganske rart oppsett her. Eg måtte lage ei sikker sone i nettverket; difor har eg sat ei pfSense-maskin som brannmur. (Det er FreeBSD brannmurdistro).

 

post-28131-1141652118_thumb.png

 

Eg vil at klientane i den grøne sona skal ha tilgang til skrivaren som står i den raude sona. Skrivaren må ha same IP-subnett som dei i den grøne sona (må vera grøn), einaste problem er at han står bak brannmuren/routeren! Korleis skal eg NAT-e dette her? Er det rett å NAT-a i det heile take?

 

Eg vil at klientane på andre sida berre skal kunna snakka med 100.100.62.10 (skrivaren) utan større problem. Kan dette gjerast? Korleis? :-)

 

I pfSense har eg noko som heitter (i NAT-menyen)

 

*Port Forward

* 1:1

* Outbound

 

Dei i den raude sona må òg kunna skriva ut til han; men eg trur eg klårar dèt enkelt routeren router lett til printserveren som står i den grøne sona (gløymde teikne han inn, obs).

Endret av Velmont
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tok ikkje lange tida før denne posten var langt bak i arkivet som einaste post utan svar. :­-)

 

Eg kan ikkje testa alt for mykje, dett denne proxyen/brannmuren/routeren ned blir det ramaskrik her. Kan tåla lite nedetid innimellom, men ikkje for mykje og for lengje.

Lenke til kommentar

Tja, det er iallefall port forwarding som gjelder, hvis du ikke forwarder forespørslene (eller behandler dem på noen annen måte) droppes de automatisk i en velkonfigurert brannmur. Dessuten må du nok muligens route trafikken til skriveren sånn at den går mot brannmuren.

 

Veldig generelle tips dette her, men jeg kjenner dårlig til pfSense.. Håper det er bedre enn ingenting! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...