Gå til innhold

På jakt etter spiller med video out


Anbefalte innlegg

Hallo

 

 

Tiden er inne for å se seg om etter ny mp3/videospiller , har idag en Apple ipod mini, og er veldig fornøyd med den, men vil ha litt mer. Har kikka litt forskjellige steder, og jeg vil helst ikke bruke mer enn 3000 på ny spiller.

 

Alternativene er:

 

 

 

iPod 5G:

 

Står på sidene til Apple at den har videoutgang, men har ikke lest noe om hvordan den er i bruk, om det er videoutgang og det er samme oppløsning som på skjermen, så er jo den ganske ubruklig igrunn spør dere meg ...

 

Creative Zen Vision:M

 

Denne ser jo grei ut den og, lest mye positivt om den. Men denne er litt mer klumpete enn ipoden igjen da, for den har blitt mye tynnere siste generasjon .

 

 

Noen som har noen innvendinger mot disse spillerene? evt. forslag til andre spillere?

 

Mvh Fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror bare ipod støtter 320x240 på video ut ja. men hvis det ikke finnes så bør noen lage en "hack" som gjør at man kan spille høyere oppløst materiale fra den.

5710499[/snapback]

 

Det går allerede ann :)

Jeg kjører 640x272 film på min Ipod. (Ipod Video 30GB).

Helt OK bilde. Kunne vært bedre om jeg hadde kjørt 2-pass encoding.

Kobler jeg Ipod'en til TV'en min er det fullt mulig å se en hel film uten å irritere seg over kvaliteten :p

 

 

Richard

Endret av t0ffluss
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skjønner ikke hvordan noen kan velge iPod framfor Zen Vision:M om man vil bruke spilleren til noe mer enn bare musikk.

 

Vision:M har bedre bildekvalitet (mye bedre oppløsning og fargekvalitet enn iPod), den støtter mange, mange flere videoformater. Den er ikke for "stor", den er akkurat passelig imo.

 

Hvorfor velge en spiller som kan skryte av noen milimeter mindre tykkelse mot framfor en som spiller av nesten alt av filer du overfører og har mye bedre skjerm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...