Gå til innhold

Jedi academy, kommer meg ikke videre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry for dårlig emnetittel, men jeg fant ikke på noe bedre. Installerte dette spillet i går, først når jeg skulle spille det skjønte jeg ingenting. Jeg prøvde å få fram sverdet mitt, men det gikk ikke, jeg prøvde å bytte til 3-person, men det funket heller ikke. Lastet derfor ned patch, å vips så kom det intro video og alt funket på første oppdraget. Spilte meg raskt igjennom det, men nå har jeg kommet til treningen, har kommet til en plass hvor jeg må dytte fram noen steiner med "forcen" min, trykker på riktig knapp og sikter til det blir en blå sirkel, men ingenting skjer.. Er dette ENDA en bug?! Eneste patchen som finnes har jeg lastet ned. WTF vanskelig å lage skikkelige spill for tiden? :roll:

Kan noen hjelpe meg med dette og si hva jeg kanskje må gjøre? Evt. at en ville vært så snill å lagt ut en save fil, rett etter det der? Hadde vært evig takknemlig! :)

Er så surt å betale for spill, så kan man kun spille i 10 min, uten at det skal skje noe slike problemer.. :hm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du fortsatt er på treningen og han har bedt deg om å bruke force sense for å finne ut hva du skal gjøre så må du bruke FORCE PULL for å dra steinene ut. Husk også å stå nærme nok for å kunne dra dem ut. Det er ikke en bug, for jeg har kommet meg gjennom det stedet flere ganger uten problemer ;)

Lykke til! Håper dette svarte på spørsmålet ditt.

Skrevet (endret)

Jeg mener å huske at force push skal brukes der, men som du sier har du prøvd det. Rart. Da er det nok kanskje en bug :hmm:

Det du kan gjøre er å finne tak i en walkthrough, det finnes nok av de på internett. Men da får du i alle fall vite hva du skal gjøre, og om det ikke fungerer, så er det nok en bug.

Endret av Memphis88
Skrevet

Står du nærme nok da? Jeg har vært gjennom den tutorialen flere ganger at det ikke burte være lov (digger Jedi Knight spilla), aldri hat problemer med det. Husk å stå nærme nok, hvis det ikke funker så tar du vare på saven og reinstallerer spillet. Hvis ikke det funker heller så tar du bare å starter på nytt med reinstallert spill. Du har ikke kommet så langt, men jeg skjønner at det som har skjedd er kjipt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...