Mazeking Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Vurdere å skaffe meg Gothic II med Night Of The Raven. Hvordan fletter historien fra Nigt Of The Raven inn i Gothic II historien? Hørt rykter om at denne pakka gjør at man starter som en enda større pudding enn tidligere og at ting er skitvanskelig i starten? Klarer ikke å finne NOTR på websjapper her i landet. Noen tips om hvor man får fatt i det? Vil gjerne ha en combopakka med Gothic 2 og NOTR. Endret 5. mars 2006 av Mazeking
dravisher Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Jeg kjøpte det her. Jeg opplevde spillet som mye vanskeligere med NotR, men også mye mer moro (og spillet var jo genialt fra før av). Historien som NotR legger til kommer midt i spillet kanskje? Litt vanskelig å estimere, og man kan selv bestemme seg for når man vil dra til den nye delen av øya. Det er også en del flere småoppdrag i verdenen, og det er mye som føles mer komplett. Jeg anbefaler det i allfall.
Mazeking Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Skrevet 5. mars 2006 Jeg kjøpte det her. Jeg opplevde spillet som mye vanskeligere med NotR, men også mye mer moro (og spillet var jo genialt fra før av). Historien som NotR legger til kommer midt i spillet kanskje? Litt vanskelig å estimere, og man kan selv bestemme seg for når man vil dra til den nye delen av øya. Det er også en del flere småoppdrag i verdenen, og det er mye som føles mer komplett. Jeg anbefaler det i allfall. 5704242[/snapback] Og jeg går ut i fra at denne er på engelsk? Har slitt litt med å finne noe annet en en tyske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå