Gå til innhold

Melding i SF

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt SF en stund nå, men har ikke spilt det så mye siden jeg liker vanlig BF best. Men i dag da jeg skulle spille litt FS for en gangs skyld, fikk jeg bare opp en rar melding om at serverene jeg skulle spille på kun tillot spillere uten modifikasjoner (eller noe sånt) å spille!! Dette popper opp når jeg trykker på "join game" etter loadingen. Jeg har ikke gjort noe rare greier med spillet, har knapt rørt det! :p:S

Takker for alle svar

-Rotten :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har hatt SF en stund nå, men har ikke spilt det så mye siden jeg liker vanlig BF best. Men i dag da jeg skulle spille litt FS for en gangs skyld, fikk jeg bare opp en rar melding om at serverene jeg skulle spille på kun tillot spillere uten modifikasjoner (eller noe sånt) å spille!! Dette popper opp når jeg trykker på "join game" etter loadingen. Jeg har ikke gjort noe rare greier med spillet, har knapt rørt det! :p:S

Takker for alle svar

5699725[/snapback]

Du må ha battlefield 1.2 updaten

Skrevet

Takker for alle svar

5699725[/snapback]

Du må ha battlefield 1.2 updaten

5699988[/snapback]

1.2 patchen har jeg, så det er vel neppe den sin feil :hmm:

Skrevet
Skjer probleme i bf2 ? ikke sf .

5700449[/snapback]

jess... skjer kun i SF.. må sikkert reinstallere d.. har bare ikke giddet ennå, tar så sykt lang tid å patch alt !

Skrevet
Slik jeg har forstått det så kan man spille sf på vanilla server(om du skru noe på på servern vet jeg ikke).

5702006[/snapback]

Haha, selvfølgelig ikke. Kun SF-unlocks.

Skrevet

har samme problem. får ikke joina servere som kjører wake. er utrolig irriterende når du har sitti i 4-5 timer på på en server med en kjempegod og fungerende squad så plutselig bytter det til wake og du blir kastet ut x<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...