The Norwegian Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Vær hilset! Jeg har et lite problem.. Jeg har logget inn på msn til tanten min sin bærbare. Når jeg logga ut så stod det tre uleste epostmeldinger i hotmailen min. Så står det på brukerprofilene at de har 3 uleste epostmeldinger. Så går jeg inn og sletter disse men det står fortsatt der! Tanta mi og mora mi er litt frustrert over dette. Kan noen hjelpe meg med å fjerne dette så jeg får lov til å bruke pc'n igjen? Takk på forhånd..
exin89 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Står dette på "logon screen" ? Hvis det gjør det, kan du bare trykke på teksten hvor det står 3 uleste epostmeldinger, så kommer det opp en boble som sier hvem som har uleste epost meldinger. BTW. Hos meg står det 20 Uleste epostmeldinger der, søstra mi leser lo ffs aldri mailene sine, sånn at det står det på min acc., egentlig ganske irriterende det der.
The Norwegian Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Står dette på "logon screen" ? Hvis det gjør det, kan du bare trykke på teksten hvor det står 3 uleste epostmeldinger, så kommer det opp en boble som sier hvem som har uleste epost meldinger. BTW. Hos meg står det 20 Uleste epostmeldinger der, søstra mi leser lo ffs aldri mailene sine, sånn at det står det på min acc., egentlig ganske irriterende det der. 5698454[/snapback] Ja det er det, og det er min msn men jeg har jo ingen uleste og fortsatt står det at det er tre uleste...
Xantix Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Det hender at at windows tar feil, særlig i forhold til msn og hotmail kontoer.
Pingla Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Du har nok klart å knytte din Passport-konto mot din tantes XP-bruker. Antar dette er løsningen på problemet ditt: http://www.mvps.org/marksxp/WindowsXP/passport1.php
El Matador Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Last ned Tweak UI fra Microsoft (500kb) Der kan du fjerne uleste mail, samt stille på hvor lang tid det skal ta før det forsvinner.
Pingla Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Last ned Tweak UI.... Spørs om han får lov til å installere så mye på den PC'n til tanta da.
El Matador Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Last ned Tweak UI.... Spørs om han får lov til å installere så mye på den PC'n til tanta da. 5927802[/snapback] Ja, det kan jo inneholde virus!1
JonH Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Jeg har også problemer med ulest mail, kommer opp ved hver logon og det er ingen lagrede kontoer knyttet til brukeren. Plager meg egentlig ikke, for på msn står det (stort sett) alltid 0 uleste.
El Matador Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Jeg har også problemer med ulest mail, kommer opp ved hver logon og det er ingen lagrede kontoer knyttet til brukeren. Plager meg egentlig ikke, for på msn står det (stort sett) alltid 0 uleste. 5928156[/snapback] Om det skulle plage deg, les postene over Tweak UI er forøvrig et genialt program, som kan mye! Lite og lett å bruke. Fra Microsoft selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå