Gå til innhold

Viser 3 uleste epostmeldinger som jeg ikke har!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær hilset!

Jeg har et lite problem.. Jeg har logget inn på msn til tanten min sin bærbare. Når jeg logga ut så stod det tre uleste epostmeldinger i hotmailen min. Så står det på brukerprofilene at de har 3 uleste epostmeldinger. Så går jeg inn og sletter disse men det står fortsatt der! Tanta mi og mora mi er litt frustrert over dette. Kan noen hjelpe meg med å fjerne dette så jeg får lov til å bruke pc'n igjen?

Takk på forhånd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står dette på "logon screen" ?

Hvis det gjør det, kan du bare trykke på teksten hvor det står 3 uleste epostmeldinger, så kommer det opp en boble som sier hvem som har uleste epost meldinger.

BTW. Hos meg står det 20 Uleste epostmeldinger der, søstra mi leser lo ffs aldri mailene sine, sånn at det står det på min acc., egentlig ganske irriterende det der.

Skrevet
Står dette på "logon screen" ?

Hvis det gjør det, kan du bare trykke på teksten hvor det står 3 uleste epostmeldinger, så kommer det opp en boble som sier hvem som har uleste epost meldinger.

BTW. Hos meg står det 20 Uleste epostmeldinger der, søstra mi leser lo ffs aldri mailene sine, sånn at det står det på min acc., egentlig ganske irriterende det der.

5698454[/snapback]

Ja det er det, og det er min msn men jeg har jo ingen uleste og fortsatt står det at det er tre uleste...

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har også problemer med ulest mail, kommer opp ved hver logon og det er ingen lagrede kontoer knyttet til brukeren. Plager meg egentlig ikke, for på msn står det (stort sett) alltid 0 uleste.

Skrevet
Jeg har også problemer med ulest mail, kommer opp ved hver logon og det er ingen lagrede kontoer knyttet til brukeren. Plager meg egentlig ikke, for på msn står det (stort sett) alltid 0 uleste.

5928156[/snapback]

Om det skulle plage deg, les postene over ;)

Tweak UI er forøvrig et genialt program, som kan mye! Lite og lett å bruke. Fra Microsoft selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...