PsychoDevil98 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Sikker kilde, fyshy? Patchen svirrer nok i hoder til de fleste nå, vil jeg tro
Bandidos-Pelle Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Nah, patchen ble testet blant annet av klanfolk på forum.eagames.co.uk for en uke siden, og de sa at det er ikke en stor sak, bare en hotfix. Ikke veldig mye å utsette, egentlig.
PsychoDevil98 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 (endret) Man vet aldri Endret 4. mars 2006 av PsychoDevil98
TheDarkListener Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Nah, patchen ble testet blant annet av klanfolk på forum.eagames.co.uk for en uke siden, og de sa at det er ikke en stor sak, bare en hotfix. Ikke veldig mye å utsette, egentlig. 5699898[/snapback] Finnes det en liste over ting de har merket er forskjell? Men hæ? EA og betatesting....nå har vi sett det og.
_Paulsen_ Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Nah, patchen ble testet blant annet av klanfolk på forum.eagames.co.uk for en uke siden, og de sa at det er ikke en stor sak, bare en hotfix. Ikke veldig mye å utsette, egentlig. 5699898[/snapback] Finnes det en liste over ting de har merket er forskjell? Men hæ? EA og betatesting....nå har vi sett det og. 5699983[/snapback] Ja, tror det finnes en slik liste.. Mener jeg har lest et eller annet på TotalBF2, ikke helt sikker, men jeg mener å ha lest noe der...
MrLee Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 (endret) Nah, patchen ble testet blant annet av klanfolk på forum.eagames.co.uk for en uke siden, og de sa at det er ikke en stor sak, bare en hotfix. Ikke veldig mye å utsette, egentlig. 5699898[/snapback] Finnes det en liste over ting de har merket er forskjell? Men hæ? EA og betatesting....nå har vi sett det og. 5699983[/snapback] De fant vel endelig ut at det var nødvendig. og med alle bugsa i 1.2 var det ingen overraskelse iallefall.. Endret 4. mars 2006 av MrLee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå