exin89 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Litt dårlig emnetittel her. Den siste CS som kjører på HL motoren? eller er du ute etter den nyeste CS som kjører på HL2 motoren? HL motoren: CS:1.6 og CS:Coundition Zero (litt bedre skins og map i forhold til real world enn det er på 1.6) HL2 motoren: CS:Source
Bear^ Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Hvilken versjon er den siste for Counter-Strike 1.6? 5697412[/snapback] 1.6 er versjons nummeret og da sier det seg selv at 1.6 er siste versjon. Siste CS som er kommet er CS source.
exin89 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Ja det er vel sant det du sier der "bear^", men Coundition Zero er bare en "liten" opgradering av 1.6 og har vel egentlig bare litt annerleder skin på våpen og litt annerledes map da. Men 1.6 er jo siste versjon av 1.6
Jtand Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Har sett på internett: Counter-Strike 1.6 v7
ASDASDKL2131 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Og da er det snakk om de såkalte Non Steam versjonene, som er ulovlige. CS 1.6 er 1.6, og ikke noe annet.
xD^^ Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 (endret) Muligens litt O.T. Counter-Strike 1.6 LAN v19 er vel ikke ulovlig? Spiller du online uten steam, da er det ulovlig, men det funker ikke lenger, på grunn av en oppdatering av steam. Vi spilte Counter-Strike compo med Counter-Strike LAN v19-server og oppdaget en bug. LAN versionen blir ikke oppdatert, og derfor er det en ''plantebug''. Altså, T planter før tiden går ut, men serveren registrerer ikke det, og 2-3 sekunder senere kommer det ''Counter-Terrorist win''. Kjipt. Tapte et par kamper på det. Endret 4. mars 2006 av NorthGarden
ASDASDKL2131 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Hvorfor skulle det være mindre ulovlig å bruke CS uten Steam hvis man er på LAN? Tror du Valve støtter at folk bruker alternative metoder for å unngå at man må bruke Steam-plattformen til å kjøre spillene de tilbyr? Og det sier seg jo selv at "LAN-versjonen" ikke blir oppdatert, da av grunnen jeg nevnte over. Sikkert jævlig surt for dere å tape noen kamper på grunn av diverse bugs Valve har fikset, men ingen gidder betale penger for.
xD^^ Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Hvorfor skulle det være mindre ulovlig å bruke CS uten Steam hvis man er på LAN? 5701392[/snapback] Hvem tror du lagde LAN-versionen da? Kan vel ikke ha vært steam/valve? Og, skrev på en spørrende måte, "Counter-Strike 1.6 LAN v19 er vel ikke ulovlig?". Dermed, jeg var ikke helt sikker, og skrev derfor på den måten jeg gjorde. Sikkert jævlig surt for dere å tape noen kamper på grunn av diverse bugs Valve har fikset, men ingen gidder betale penger for. 5701392[/snapback] Faktisk ikke så veldig surt, siden motstanderen også hadde den samme buggen.
ASDASDKL2131 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hvem tror du lagde LAN-versionen da? Kan vel ikke ha vært steam/valve?Hvorfor i all verden skulle Valve lagt ut en versjon av et produkt de har utviklet og lagt ned utallige timer arbeid i, og som de fortsatt tjener penger på, helt gratis for alle? Men for all del. Hvis det du sier høres logisk ut for deg, så skal jeg ikke ta fra deg troen. Endret 4. mars 2006 av XoRc
Bear^ Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 CS LAN Steam er ikke en lovlig versjon av CS, og det er faktisk en pirat versjon av spillet som er laget for å spille over LAN. Det er ikke valve som har laget den, og de tar fremdeles betalt for å spille CS, så laster du ned LAN versjonen, er den ikke lovelig.
xD^^ Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Jess ok. Da vet vi det, CS 1.6 LAN-version er ikke lov. Jeg tok feil, ferdig med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå