Gå til innhold

Data til konfirmasjonen?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal som mange andre ungdommer, kjøpe meg data til konfirmasjonen.. :love:

 

Jeg lurer på om dere har noen innspill i hva jeg burde kjøpe, og hva jeg burde styre unna.. Har tenkt på bærbar pc, har 3 stasjonære hjemmebygde fra før av..

Jeg har fått med meg at det ikke er mulig å bygge egen bærbar, da det ikke selges deler til dette.. Tar jeg helt feil eller hva?

 

Prisklassen rundt 15k re det jeg har tenkt meg..

 

Håper på masse invendinger så jeg blir fornøyd med det jeg kjøper.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, det går delvis an å bygge bærbar selv - du kan kjøpe en "barebone" bærbar og fylle den etter eget hode. Men, tror ikke at du vil få en maskin med samme spesifikasjoner som en ferdigbygdt til samme pris nei. Så går du for bærbar vil jeg anbefale en ferdigbygd. Skal du derimot bygge stasjonær så si ifra så får du nok en god del tips her.

Lenke til kommentar
Nja, det går delvis an å bygge bærbar selv - du kan kjøpe en "barebone" bærbar og fylle den etter eget hode. Men, tror ikke at du vil få en maskin med samme spesifikasjoner som en ferdigbygdt til samme pris nei.  Så går du for bærbar vil jeg anbefale en ferdigbygd. Skal du derimot bygge stasjonær så si ifra så får du nok en god del tips her.

5696170[/snapback]

Som sagt tidligere har jeg god greie på bygging av stasjonære.. Har 3 selvbygde selv.. Men ellers takk!

Lenke til kommentar

Selges vel deler til bærbar, er bare at de er hakke (en del mange hakk dog) dyrere enn stasjonære deler. Om det er mulig å lage bærbar 100% fra scartch, vet jeg ikke.

 

En ting du kan gjøre er å titte på Dell. Der kan du mer eller mindre plukke i og lage den bærbare du er ute etter.

 

Det er vel det nærmeste jeg kan tenke meg at du kommer selvlaget bærbar PC per i dag. Tror jeg da.

Lenke til kommentar

Det er vel det nærmeste jeg kan tenke meg at du kommer selvlaget bærbar PC per i dag. Tror jeg da.

5697096[/snapback]

 

Ja, det var vel noe i den duren jeg mente også.. Fint at jeg ikke tok helt feil da.. =)

Har sett litt på Dell nå, ser ut som jeg er et par skritt nærmere målet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...