enden Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Er det mulig å definere et spesielt lydkort til BF2 hvis man har flere kort i PC-en? Jeg har et suround-oppsett, men det egner seg dårlig med mic, så jeg vil helst bruke headset med mic til spillet og suround-anlegget till alle andre ting. Det er fryktelig tungvindt å krabbe bak PC-en og å endre lydoppsett hver gang jeg skal spille. Er det da mulig å velge skjermkort i BF2, eller baserr dette seg på default skjermkort i windows eller dx?
diskvask Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Standard lydkort velges i kontrollpanel -> lyder og lydenheter -> lyd
El Matador Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Standard lydkort velges i kontrollpanel -> lyder og lydenheter -> lyd 5695355[/snapback] Leste du første post?? Er det mulig å definere et spesielt lydkort til BF2 hvis man har flere kort i PC-en?
diskvask Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Joda, jeg leste det. For å forklare nærmere; En løsning er å definere et spesielt lydkort til winamp/dvd-programmet da slike program ofte har denne innstillingen. Så kan man sette standard lydkort til det spillet skal bruke.
enden Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Joda, jeg leste det. For å forklare nærmere; En løsning er å definere et spesielt lydkort til winamp/dvd-programmet da slike program ofte har denne innstillingen. Så kan man sette standard lydkort til det spillet skal bruke. 5695628[/snapback] Det blir jo litt opp ned da... Dessuten har jeg andre programmer hvor dette ikke kan defineres, så det er ikke noe alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå