Gå til innhold

Unlocks på SF? Nærmer meg 20k. HELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry for litt dårlig emne tittel men fant ikke på noe bedre...

Men jeg har et problem/spørsmål til dere: Nå nærmer jeg meg tjue tusen, jeg har kjøpt SF men ikke innstalert det enda.

Burde jeg da innstalere det før jeg får ny rank, altså for å få SF:unlocks? Har hørt at det kommer av seg selv hvis jeg spiller litt, altså unlocks i SF. Er det slik (er lit i tvil). Kan dere komme m. forslag fort

har 600 GS igjen før jeg får ny rank!

Påforhånd Takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sorry for litt dårlig emne tittel men fant ikke på noe bedre...

Men jeg har et problem/spørsmål til dere: Nå nærmer  jeg meg tjue tusen, jeg har kjøpt SF men ikke innstalert det enda.

Burde jeg da innstalere det før jeg får ny rank, altså for å få SF:unlocks? Har hørt at det kommer av seg selv hvis jeg spiller litt, altså unlocks i SF. Er det slik (er lit i tvil). Kan dere komme m. forslag fort

har 600 GS igjen før jeg får ny rank!

Påforhånd Takk!!

5693305[/snapback]

Det blir det samme, du får unlocks for de samme rankene uansett. Instaler det når det passer deg du.

Skrevet

Lurer også på det. Hvem kjøper en expack. uten å innstallere den? :hmm:

For å få SF unlocks må man selvfølgelig ha spilt SF ja. Men trådstarter har jo kjøpt det så jeg ser ikke helt problemet?

Skrevet

Altså, må man komme seg opp i en ny rank i SF hvis man vil unlocke et våpen (eller må man få ny rank i vanilla BF2)? Jeg kjøpte SF for å unlocke den nye sniperen, og ble fortalt at jeg bare trengte spillet for å få unlocket...

Skrevet

Det er samme ranking/poengsystem i vanilla og SF (og Euro Force og ...) så det er samme hvor du får den ny rank'en, bare serveren er ranked.

Du trenger SF (installert!) for å få tilgang til alle unlocks, også den nye sniperen.

Skrevet

SF står for special forces, som er en expansion pack til BF2.

SF fortsetter med det samme renkingsystemet, men når du innstalerer så får du utdelt noen nye unlocks (fikk ivherfall jeg), om du bruker dem til å unlocke de nye våpnene i SF eller BF2 er opp til deg. ;)

Skrevet

HAHA ja det er sant..hvofor jeg ike instalerer det. huff nei det er noe dritt med patch og slikk. Har ike den fulle 1.2 patchen skjønner dere;) litt trøblete men det sakl vel gå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...