[NGT]Silversurfer Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 For de med peiling på trådløst nettverk er nok dette et inn-i-helvete dumt spørsmål, men jeg må få svar på dette! Lurer på om jeg kan sette inn et trådløst nettverkskort i den stasjonære maskinen min, som er kablet, og dele internett tilgang til min bærbare?? Man kan jo sette inn to nettverkskort (eller flere??) i en maskin, og la denne fungere som "ruter/svitsj", ser ikke hvorfor dette ikke skal gå med trådløst. Ville blitt billigere enn å gå til innkjøp av et accesspunkt. Forsøkt å finne noe skrevet om dette tidligere, men... Setter pris på evnt link til info om dette!
darkness| Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Ja, det fungerer. Du bare setter opp nettverkskortene til ad-hoc.
[NGT]Silversurfer Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Skrevet 5. mars 2006 Beklager så sen respons, ble en del jobbing på meg.. Men, takk for respons darkness|, noe kort å anbefale? Noen spesielle egenskaper det bør ha? Så en nyere post, hvor det ble anbefalt et kort med mulighet til å kjøre som access-point. Men kan flere trådløse maskiner koble seg opp samtidig dersom man kjører ad-hoc?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå