PsychoDevil98 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 (endret) Battlefield 2 Mods I disse bf2-tider kommer det også ut mods til dette fantastiske spillet. Derfor synes jeg det ville vært greit å samle disse i denne tråden. Det finnes en grov oversikt her over de mest populære (på tysk) Det ville vært greit med en liten mal: Navn på Mod--link--Antall MB/GB--Liten omtale--Screenshots Opptateringer kommer fortløpende når Modene kommer. Allied Intent--link--483,71MB--Nye våpen, nye kit, musikk i kjøretøy, bedre sp-del enn vanlig bf2---Screenshots Fint om dere kunne bidra til å samle Modene --Lagt til Allied Intent 4.mars, forslag fra Jornulf +forandret litt på malen MVH PD Endret 4. mars 2006 av PsychoDevil98
FPShooter Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Feil forum. Modforumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=115
Oz370 Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 jeg vil nå ikke si at denne er off topic i bf-forumet heller da...
El Matador Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Feil forum.Modforumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=115 5691018[/snapback] La den stå her, slett heller det ikke-aktive mod-forumet.
PsychoDevil98 Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Finner bare små-mods. Er vel under utvikling de mer store. Hva vil dere si er høydepunktene: SH2, FH2, DC eller andre?
osmoen Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Forgotten Hope og Point of Existence ser jeg mest frem til, men Desert Conflict blir sikkert bra også.
Jonulf Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Allied intent er på 480 MB. Den er egentlig ganske kjekk å spille.
Elendil Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Forgotten Hope og Point of Existence ser jeg mest frem til, men Desert Conflict blir sikkert bra også. 5695715[/snapback] Ganske enig der.
mungo Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 blir disse rank servere?? og vil det koste penger? 5702159[/snapback] De vil ikke bli ranka (thank God) og det ligger i moddenes natur at de er gratis. Det er altfor mange som er opptatt av stats. Hva med litt ekte teamplay? Som f.eks å forsvare flagg som kan bli tatt over hvis noen sniker seg rundt på flankene? Da vil den forsvarende squaden ikke få så mange kills, men allikevel gjøre en veldig viktig jobb ved å hindre fienden i å få et spawnpunkt bak egne linjer som igjen kan føre til at de vinner runden totalt sett.
espinos Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 så det blir absolutt ingen ranked servere til de nye modene ??
espinos Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Forgotten Hope og Point of Existence ser jeg mest frem til, men Desert Conflict blir sikkert bra også. 5695715[/snapback] Er noen av de modene spilleklare?? lastet ned DC, men det var ingen maps der eller noe
osmoen Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 DCon har kommet med en CTF mini-mod så langt, men heller skuffende ut fra hva jeg har hørt. Ingen av moddene er utgitt foreløpig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå