Gå til innhold

Problem med nettverk på ASUS A8N-SLI deluxe


Anbefalte innlegg

jeg får ikke netttverket på nvidia kontakten på hovedkortet mitt til å virke(den andre virker helt fint), noen som har hatt samme problemet før?

 

det er forresten kommet nye vifter på kortene, ikke den som klikker å breåker på 9000rpm, denne ligger på 6000 og går stille og fint.

 

eller synes jeg det er et supert hovedkort og det funer bra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du installert chipset-driverne?

5688652[/snapback]

 

jada, alt er installert

det som er kjipt er at det er firewall på nVidia tilkobligen og ikke på på Marvell kobligen

kan det muligens være noe feil her?

 

jeg har kjørt de nødvendige "wizardene" for å få nett på den(tror jeg), men jeg får det ikke til

Lenke til kommentar

En ting du kan prøve er å oppdatere (flashe) bios til hovedkortet ditt. Asus har kanskje gjort noen smarte løsninger siden de ga ut kortet. Se om det kanskje kan hjelpe deg :)

Ellers, se i BIOS om NIC'et ditt er aktivert i BIOS. Finner du ikke dette alternativet i BIOS så se i manualen din hvor du kan aktiver det :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
En ting du kan prøve er å oppdatere (flashe) bios til hovedkortet ditt. Asus har kanskje gjort noen smarte løsninger siden de ga ut kortet. Se om det kanskje kan hjelpe deg :)

Ellers, se i BIOS om NIC'et ditt er aktivert i BIOS. Finner du ikke dette alternativet i BIOS så se i manualen din hvor du kan aktiver det :)

5691233[/snapback]

alt er som det skal, jeg sliter med, måtte kjøpe et nytt NIC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...