Gå til innhold

jeg trenger Feedback: www.masserart.com

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Syns den ser ren og ryddig ut, om enn kanskje litt kjedelig.

Eneste problemene er at søkefunksjonen klikker helt vanvittig, og at borderen på høyre side av menyen forsvinner hvis det er for lite innhold på siden (borderen burde kanskje settes på selve meny-diven istedenfor på content).

edit: Må bare si at jeg elsker hover-effekten på menyen, selv om jeg føler jeg har sett den før...?

Endret av anners
Videoannonse
Annonse
Skrevet
edit: Må bare si at jeg elsker hover-effekten på menyen, selv om jeg føler jeg har sett den før...?

5714197[/snapback]

Epleweb bruker samme farger men det er ikke helt likt tho.

Skrevet (endret)

Nja, var ikke helt den jeg tenkte på. Tror jeg har sett en som er likere enn det også. Epleweb bruker jo også de ikonene da (som er litt artige, men allikevel blir litt forstyrrende).

edit: Så bedre ut når du hadde satt max-height ja.

Endret av anners
Skrevet
Kanonbra med opensource. Godt mulig jeg kommer til å stjele litt :whistle:

5732644[/snapback]

Takk, jepps bare å stjele. kommer mer og mer på siden .. legger ut div ting og sånt etterhvert, driver med administratorsystem nå smått :) Klarer dere finne knappen for administrator Login? ;)

5738547[/snapback]

Jeg fant, jeg fant :D

Skrevet

http://masserart.com/?page=admin

User: test

Pass: test

der kommer det mer etter hvert, eneste som mangler er vel alt som ikke er fet skrift.. linksystemet kommer snart, forum etter det, så poll..

har også gjort så i "view sources" kan man nå se konfigurasjons fila mi :cry: nå er det mange som kommer til å logge på ftp'en min? :dribble: eller :no: fordi jeg har lagt inn en autosensurerer av passordet i showsources.php fila mi :) dere kan se hvordan den funker også om dere ser på kilden til page_showsources.php

Håper dette blir en fin og lærerik side for dere php programemrere!

OPEN SOURCE FTW! :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...