Iminzilion Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Min kjære amd xp2400+ shuttle pc tok desverre kveld i går. Hovedkortet ville ikkje leve lengre. Og jeg trenger følgende: - Hovedkort - PSU - CPU En venn av meg (nubi på forumet her) har satt opp følgende: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=25609 Er dette noe å gå for? Jeg vil ha amd maskin. Og hovedkortet er agp/pci-e siden jeg har kun 2500kr å bruke. Kansje 3500kr. Men det er jeg ikkje sikker på enda. Så jeg skal bruke mitt agp kort. Men kan skifte til pci-e kort senere når jeg har penger. Er dette et bra oppsett? Eller er det noe jeg bør skifte? Lenke til kommentar
enl Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 ASRock er riktignok Asus, men jeg ville gått for et Asus A8N Premium eller A8N32 Deluxe. Som CPU er ikke 3700+ et dumt valg, du får mye for pengene Som PSU ville jeg valgt en Mist PSU fra microplex.no. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Ser vel greit ut detta visst du har skjermkort og ram fra før. Men sjekk innom bruktmarkedet, finnes flere prosessorer der. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 har et ati 9800 se som holder til mitt bruk (wow og photoshop) Ram er kun 512. Men skal kjøpe nye senere. Vil heller bruke pengene på cpu, psu og hovedkort i første omgang. (siden jeg trenger det mest) Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 her er et greit HK. her er en grei CPU og en OK PSU for en pris litt over 2500,- lån litt av morra di du;) Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 er 21 år. Og å låne av foreldre er lite aktuelt Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 hehe! ja da er det kansje ikke så populært å låne av foreldra. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 oh yeah... Raskeste pcen jeg hadde til overs i et skap var... Hmmm. ja. ikkje noe å skrøyde av. 600mhz celeron.. 10gb disk 64sdram Og ja.. win98. Jeg fekk 4 explorer error bare på å komme meg inn på web og hente ned firefox... Så jeg får overleve med dette til jeg får tak i pengene Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 klokk pc'n! kansje du får 700mhz:P Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) har nå innsett at jeg ikkje greier meg med vanlig pc.. jeg må ha shuttle igjen. Noen her som kan sette isammen en shuttle pc med følgende ting: pakke 1: shuttle pc med amd 64bit system og agp mulighet pakke 2: shuttle pc med hvilket som helst cpu og agp port (billigst mulig) vil ha det så billigt som muligt. Viss det kommer litt over eller noe ca den prisen jeg har satt så gjør ikkje det. Vil se hva muligheter jeg har og hvor mye jeg må ut med for en shuttle. Og til dere som hjelper.. Tusen takk Er rimelig lei av å sitte med denne 600mhz HP maskin. Msn hakker og winampen lever av og til sitt eget liv under load. Endret 3. mars 2006 av XeLix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå