PCen Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Skal kjøpe telefon etterpå i dag! Pris opptil 2500 uten lås, må da selges på elkjøp eller spaceworld.. Heslt Nokia siden ale har det og ladere går rundt Må være OK å skrive og sende SMS med. Ha OK kamera ikke for stor kjapp Kom gjerne med andre forslag enn Nokia.. HJELP...
Spartan Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg har hatt en 6230i i ett år nå og har ingen problemer med å anbefale den.
Shhhh Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Siemens S75 dekker alle de kravene du satte opp. Koster til og med under 2000 https://prisguiden.no/product.php?product_id=39383
eikum Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Litt offtopic men synes du burde ta deg tid til å sammenlikne prisene fra nettet og fra butikken! Selv sparte jeg 1200 KR på å kjøpe Nokia 6680 ved å kjøpe den på nette istenfor å ta en "enkle" løsningen å dra ned til SpaceWorld! Just a tip
ilpostino Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 altså.. se litt på topicen..... hvis du sier "jeg skal ha ny telefon i deg" så tror jeg det kan mistolkes litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå