Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå vet jeg ikke helt hvem sin feil dette er, MPX eller posten, men irritert uansett!

Var litt negativ til MPX grunnet mange hadde klaget på leveringstiden MPX brukte.

 

Men til min store overraskelse tok de bare 2 timer så var varen levert til postsentralen, det gikk en dag, to dager, 3 dager, varen er forsatt på postsentralen?

Hva skjer? :mad:

 

Pleier ikke å ta så lang tid gjør det vel ....

Endret av Arsenal_RULES
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå vet jeg ikke helt hvem sin feil dette er, MPX eller posten, men irritert uansett!

Var litt negativ til MPX grunnet mange hadde klaget på leveringstiden MPX brukte.

 

Men til min store overraskelse tok de bare 2 timer så var varen levert til postsentralen, det gikk en dag, to dager, 3 dager, varen er forsatt på postsentralen?

Hva skjer?  :mad:

 

Pleier ikke å ta så lang tid gjør det vel ....

5686864[/snapback]

 

Da er det vel strengt tatt posten sin skyld, og ikke mpx.

Vil si dette er imponerende leveringstid av mpx! :yes:

Lenke til kommentar

Det snør det snør tiddelibom :ohmy:

 

Mere seriøst. Tror de fleste av oss må påregne forsinkelser i postgangen som følge av snøfallet på Østlandet. Skal ikke rare snøen til der nede før hverdagen nesten stopper opp :D

 

I og med at Mpx.no har levert inn pakken på postterminalen så er det Posten som står for den videre fremgang. Ergo er det Posten du må klage på, og ikke MPx.no :thumbup:

Lenke til kommentar

Den postterminalen på Stokke er en av de tregeste (dette gjelder bare MPX) jeg har bestilt både fra Komplett.no, og Netshop.no og disse leverer også pakkene in til postterminalen på Stokke, og da blir varen sendt vanligvis samme dagen. Men når MPX leverer inn pakken på postterminalen på Stokke så tar det evigheter (opp til 2-3 dager før varen blir videresendt). :thumbdown:

Lenke til kommentar

Bestilte fra MPX selv nettopp og det går som normalt vestover..

02.03.06 09.34 VARSEL SENDT

02.03.06 08.59 ANKOMMET POSTKONTOR 5515 HAUGESUND

01.03.06 09.28 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 4068 STAVANGER

28.02.06 20.17 VIDERESENDT 0024 OSLO

28.02.06 13.12 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Jeg bestilte 1 video kamera, 1 kaffe trakter og 1 samsung 55 " TV.

Fikk beskjed fra posten at pakken var kommet, jeg rushet bort til Ikea, kjøpte meg TV benk og gledet meg sykt mye.

Det var selvfølgelig bare kaffe trakteren og video kamera som hadde kommet.

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

08.07.2011 13:08, 3169 STOKKE

Forventet levering: 12.07.2011

NB! Avvik kan forekomme

 

Her er det vell jeg som var dum, TV'en kostet like mye på lefdal hvor jeg kunne hentet den samme dag.

Hellvette så irriterende at de amøbene på post kontoret på Stokke ikke gidder å ta i det tunge tv'et.

 

Siste gang jeg bestiller noe så tungt, vertfall hvis det må innom det stygge post kontoret på Stokke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...