DesertGlow Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Er det fler enn meg som den siste tiden har hatt problemer med at MSN Messenger suger til seg mer og mer CPU-ressurser etter at den starter? Både på jobb og hjemme har jeg problemer med at programmet etter hvert suger til seg alt av ressurser og dermed ødelegger ytelsen totalt på systemet. Bruker to forskjellige bulids av MSNMessenger 7.5
Gjest member-63169 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Virus? Hadde et virus en gang som festet seg til msn, dritt plagsomt
AKIRAx77 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Ikke noe løsning i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=536288&hl= Men du er ikke alene. AKIRA
DesertGlow Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 (endret) Virus? Hadde et virus en gang som festet seg til msn, dritt plagsomt På flere maskiner som har virusprogram installert? Ser i en annen tråd på CPU-delen av forumet at det er mange fler som sliter med problemet. Ikke nok med at MSN faktisk sensurerer meldinger som sendes, nå skal de begynne å suge opp CPU-kraften også? Kan få følelsen av at de er drit lei brukerne og vil jage dem vekk :S Edit: Der ser jeg at enda en tråd ble linket til her her mens jeg postet som understreker poenget.... Endret 1. mars 2006 av DesertGlow
wil Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Ser her hjemme jeg også at MSN Messenger suger endel maskinkraft. Vet ikke hvorfor egentlig, men det har vel noe med oppstarten til msn å gjøre. For min del bruker jeg ikke MSN Messenger mer, så på mine maskiner slipper jeg dette, men resten av huset bruker MSN og der ser jeg at det blir sugd CPU kraft. Er vel noe tull msn har funnet på tenker jeg. Kan det ha noe med "SweetIM.exe" å gjøre da? Jeg så at den meldinga dukka opp på en annen pc i huset, og en annen pc som jeg formaterte hadde denne installert. Så ikke helt bra ut de sweetIM greiene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå