Onyx Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hei. Min 6230 har sagt takk for seg og tar av hatten for en fin stund med den så lenge den varte. Til å være gammel har den fine egenskaper Kan bruke den enda, men høytaleren er kaputt og vibr. er vanskelig og høre. Siden budsjettet ikke tilater mere enn nevnt ovenfor, så er jeg på utkikk etter en mobil med pen utseende og nokså god batterilevetid. Kamera er ikke så viktig og den skal være god å skrive SMS med. Det beste valget for meg blir vel Siemens CF110 som oppfyller mine kriterier. Men jeg vet ikke om den er noe rask. Siemens pleier ikke å være raske... Andre mobiler jeg kan se på? Kom med tips!
Gjest member-63169 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 (endret) kjøpte nettop x200 (samsung) grei tlf, 1300 uten operatørlås. Digg dame på bildet forresten. Endret 1. mars 2006 av member-63169
Onyx Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Er den bra da? Kamskjell, ikke sant? Jessica Alba!
zand Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 X200 er en helt ålreit clamshell telefon. Ulempen er at den ikke har utvendig skjerm, men man venner seg vel til å leve uten det. Alba er ålreit hun også forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå