Gå til innhold

Trøbbel med Winamp 3 !


Anbefalte innlegg

Etter at jeg installerte Winamp 3 kunne jeg ikke bruke lydnavigasjonsknappene (Play, stopp, pause osv.) på Logitech Internett Navigator tastaturet mitt.

 

"Media" knappen viser ikke at Winamp 3 er installert, bare den gamle Winamp'en, som jeg har avinstallert. Hvordan kan jeg få lydnavigasjons knappene til å funke på Winamp 3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg har har løsningen!

 

Finn filen players.ini i iTouch-mappeen. Legg inn følgende linje:

 

Wa3=key,Studio.exe,BaseWindow_RootWnd,xxx,xxx,X,C,V,Z,B,0,1,WinAmp 3

 

Lagre og lukk filen.

 

Neste steg er å endre en nøkkel i registeret. Bruk regedit til dette.

 

Finn frem i trestrukturen der til HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionApp Paths

 

Her skal det ligge en undermappe som heter Studio.exe Hvis denne mappen ikke ligger der opprett den. I mappen studio.exe skal det ligge to nøkler av type "string value". Den første som skal hete (default value) skal har verdien "C:Program FilesMultimediaWinamp3Studio.exe" husk å endre banen til der winamp3 ligger hos deg.

 

Den neste nøkkelen skal hete path og ha verdien C:Program FilesMultimediaWinamp3 dvs katalogstrukturen frem til der winamp ligger.

 

Når disse to tingene er gjort, må du restarte maskinen. Du skal nå kunne styre winamp3 fra tastaturet ditt.

 

Mer info finner du på winamp.com på forumet der.

 

 

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: copycatz på 2002-09-21 00:59 ]</font>

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: copycatz på 2002-09-21 01:00 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: copycatz på 2002-09-21 01:01 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...