Gå til innhold

Lagringstrøbbel etter oppdatering


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har oppdatert biosen på PC'n. Windows XP. Etter dette vil ikke minnepinner og MP3-spiller komme frem i Windows Explorer ved tilkobling av disse i usb-portene.

Frustrerende!!

 

Har noen tips om hva jeg må gjøre?

-T-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg har oppdatert biosen på PC'n. Windows XP. Etter dette vil ikke minnepinner og MP3-spiller komme frem i Windows Explorer ved tilkobling av disse i usb-portene.

Frustrerende!!

 

Har noen tips om hva jeg må gjøre?

-T-

5685548[/snapback]

 

Du må antakeligvis inn i biosen å enable usb portene, når du oppdaterte biosen er det sikkert ikke satt på av seg selv som default.

Lenke til kommentar

Hmmm.... Jeg var redd for det.

Når jeg trykker "Del" under oppstart, for å gå inn i biosen, så kommer det bare et svart skjermbilde med en blinkende liten irriterende markør. Blir sprø!

 

Finnes det noen andre alternativer?

Lenke til kommentar

Jepp!

Får beskjed om å trykke "Del" for å komme inn på set-up'en til bios'en. Måtte det før oppdateringa også. Problemet nå, er at jeg ikke kommer inn på set-up'en, for jeg får da bare en svart skjerm.

 

Problemet: Jeg kan ikke bruke usb-baserte minnepenner og mp 3-spillere, og jeg får heller ikke stilt noe på bios'en. Antar at jeg må det for å resette (vet ikke hvordan man gjør det). Blir glad for tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...