Ol'H Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 Ja girkassen er flott, men har en tendens til og bli slitt. Å da er Revers et himla helvete. Heldigvis er min helt tight og fin enda Takker for fine tilbakemeldinger. S4 fangeren elsker jeg, er så glad at jeg tok den isteden for RS4
Ol'H Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Svarte faen, en idiot har gnidd ræva si opp imot førerdøra. Så har fått noen stygge riper der. Hva er det som foregår i hode til folk ??
wewwen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 får vi bilde av evnt gjernings mann så vi kan ta et "hardware.no oppgjør." ___________________ Det er synd at folk skal gjøre slike ting, dog er det ikke sikkert at han gjorde det med vilje. får håpe det ordner seg og ripene ikke var for store? bilder?
Orihime Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Svarte faen, en idiot har gnidd ræva si opp imot førerdøra. Så har fått noen stygge riper der. Hva er det som foregår i hode til folk ?? 6256961[/snapback] Isj da Irriterende. Store riper? Går det ann å polere dem vekk?
Marvil Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 (endret) Svarte faen, en idiot har gnidd ræva si opp imot førerdøra. Så har fått noen stygge riper der. Hva er det som foregår i hode til folk ?? 6256961[/snapback] Parker langt unna andre biler/folk, samt ha noe løst og hardt liggende lett tilgjengelig i bilen.. Endret 7. juni 2006 av Marvil
Ol'H Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Skrevet 7. juni 2006 Svarte faen, en idiot har gnidd ræva si opp imot førerdøra. Så har fått noen stygge riper der. Hva er det som foregår i hode til folk ?? 6256961[/snapback] Parker langt unna andre biler/folk, samt ha noe løst og hardt liggende lett tilgjengelig i bilen.. 6258514[/snapback] Mistenker at dette har skjedd på et VAG treff her i byen i forrgie uke! FAEN, der av alle plasser bør folk ha litt vett. 2 av ripene kan nok poleres vekk delvis, den siste er stor stygg og hvit! Får en som jobber med bilpleie til og ta d. Så håper noe blir fjernet. Men er så forbanna surt, bilen var nettopp blitt helt strøken.
Republic3D Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Det er typisk at sånt skjer akkurat når du har fiksa alt. Det er hver bidige gang det...
Ol'H Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 Affirmative Men bor ikke der jeg har parkert, der låner jeg bare plass siden jeg ikke vil stå rett på veien utfor mitt hus. Mange som kjører som idioter i denne gata.
TheInfamous Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Hehe, ok. Bodde rett bortfor, over Esso. Jogga forbi Audien titt og ofte
Ol'H Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 Hehe, ok. Bodde rett bortfor, over Esso. Jogga forbi Audien titt og ofte 6290098[/snapback] AHA, det er du som har gnidd ræva di på førerdøra
Jada-jada Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Ser du skal selge bilen det er jo synd hvis det bare står på forsikringen... Hvor mye betaler du i forsikring på denne da? Ser du vurderer Peugeot 206 GTI men tror ikke den er noe billig å forsikre heller...
Ol'H Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 12000 betaler jeg nå, men er ikke bare det. Vil ha en bil med litt lav km, og noe nyere modell Har dere lyst å antyde pris på denne? Jeg tenker meg rundt 120k. Dette er ikke kjøp og salg siden jeg allerede har salg på bilen om jeg bestemmer meg for å selge.
Jada-jada Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 12000 betaler jeg nå, men er ikke bare det. Vil ha en bil med litt lav km, og noe nyere modell Har dere lyst å antyde pris på denne? Jeg tenker meg rundt 120k. Dette er ikke kjøp og salg siden jeg allerede har salg på bilen om jeg bestemmer meg for å selge. 6339477[/snapback] Har du fått bud på 120,000,- så hadde jeg solgt fort som F da dette er urealistisk og oppnå...
Ol'H Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Min tanke også, felgene får jeg uansett ingenting ekstra for. Men bilen er lettsolgt med dem på. Faktisk personen jeg kjøpte den hos som vil ha den tilbake, kanskje jeg kjøper tilbake min audi 90?
Anbefalte innlegg