Gå til innhold

Hvordan avslutte og selge WOW?


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte spillet i oktober i fjor, og spilte i to uker. Etter det har jeg ikke vært innom wow. Jeg har det ikke lenger installert på maskinen, og tenkte å selge det... Så tenkte jeg at det kanskje var lurt å avslutte kontoen først, ettersom den er bundet opp mot serienummeret på spillet (ikke sant?).

Men da jeg gikk inn på http://www.worldofwarcraft.com får å behandle kontoen, fikk jeg ikke logget inn. Jeg tenkte da at jeg kanskje hadde registrert meg med et lenger brukernavn, da jeg ikke kom inn med det jeg bruker som standard. Valgte så å få tilsendt brukernavn på e-post, men fikk beskjed om at e-post-kontoen ikke var registrert i databasen deres. Har jo mottatt nyhetsbrev på samme adresse, så det må være den jeg registrerte meg med.

Slettes kontoen hvis ingen betaling skjer innen prøvetiden?

Hvis denne kontoen fortsatt eksisterer, hvordan kan jeg komme meg inn på den for å få slettet kredittkortopplysninger? Tør ikke sette inn penger på den kontoen før jeg vet at ikke wow begynner med autotrekk.

Endret av anth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare å velge "Cancel Account" nå da?

Da vil det være mulig for den som kjøper spillet å opprette en ny konto?

5683633[/snapback]

 

Desverre. lisensen er knyttet til brukerkontoen din. cancel account stopper bare innbetalingene.

 

Du kan jo prøve å sende en mail til blizz. men tviler sterkt på at de er villig til å gjøre noe som helst.

Lenke til kommentar

Vil tro at den registrerings nøkkelen du brukte første gang for å aktivere WoW er kun en engangs nøkkel som ikke har noen funksjon når du først har brukt den.

 

Derfor vil jeg tro at hvis du sletter kontoen har du ingen mulighet til å opprette en ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...