Gå til innhold

bytting av karakter ved ny patch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi det er så mange som deler kontoer. Når blizzard gjør dette mulig, vil blant annet flere kjøpe spillet siden de kan flytte duden sin fra f.eks brodern sin konto over til sin egen. Slik at de kan spille sammen.

5683928[/snapback]

 

ja det er jeg enig i..+ at blizzard tjener flere penger :)

Lenke til kommentar
Fordi det er så mange som deler kontoer. Når blizzard gjør dette mulig, vil blant annet flere kjøpe spillet siden de kan flytte duden sin fra f.eks brodern sin konto over til sin egen. Slik at de kan spille sammen.

5683928[/snapback]

 

ja det er jeg enig i..+ at blizzard tjener flere penger :)

5683994[/snapback]

 

i såfall blir det type diablo..et hovedrealm hvor det er lov, ett ikke.

Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe om dette jeg. Om det stemmer, er det sikkert fordi Blizzard har sett seg lei på ulovlig kjøp/salg via ebay? De ønsker kanskje å komme med et lovlig alternativ.

 

i såfall blir det type diablo..et hovedrealm hvor det er lov, ett ikke.

 

Det er det da slett ingen grunn til? Det påvirker jo ikke spillets balanse... Man ville ikke merket noen forskjell in game, annet enn at kanskje det hadde blitt litt flere nybegynnere med kjøpte lvl 60 characters.

Lenke til kommentar
fra konto til konto går ikke bra pga folk kommer til og selge og bytte chars lettere.. blir nok realm til realm får jeg håpe <3

5684105[/snapback]

 

Tror det blir fra konto til konto... Blir sikkert 1 transfer i en gitt tidsperiode, i tillegg til at det kommer til å koste penger.

5684223[/snapback]

 

mye snakker vi om da ca.?? en 100 lapp?

Lenke til kommentar
fra konto til konto går ikke bra pga folk kommer til og selge og bytte chars lettere.. blir nok realm til realm får jeg håpe <3

5684105[/snapback]

Blizzard jobber som saken og du vil kanskje få mulighet for å bytte realm mot en viss sum penger! Spørte gm :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...