Gå til innhold

Trenger anbefaling, lukket headset for film/musikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har nettopp skaffet meg en bærbar pc som jeg kommer til å se en del film på fremover. Skulle derfor gjerne hørt om noen hadde et lukket headset i prisklassen 700-1200kr som egner seg til filmtitting og musikk. Kom gjerne med flere alternativer og gode begrunnelser for anbefalingene deres!

Setter stor pris på all hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kan strekke deg et par hundrelapper til, får du antakeligvis den tøffeste hodetelefonen til film/musikk/spill på markedet.

Det er Beyerdynamic DT770-80 Pro.

HPX.no kjører visst enda kampanje på den.

Sjekk ellers Produktguiden her på HW.no.

Her får du en rå, kjellerdyp subwoofer-liknende bass, med nok av trøkk. Fin og varm mellomtone, og krystallklar, detaljert diskant.

I tillegg er den sykt solid bygget.

Definitivt verdt å ofre et par øl... ;-)

Skrevet
Hvis du kan strekke deg et par hundrelapper til, får du antakeligvis den tøffeste hodetelefonen til film/musikk/spill på markedet.

Det er Beyerdynamic DT770-80 Pro.

HPX.no kjører visst enda kampanje på den.

Sjekk ellers Produktguiden her på HW.no.

Her får du en rå, kjellerdyp subwoofer-liknende bass, med nok av trøkk. Fin og varm mellomtone, og krystallklar, detaljert diskant.

I tillegg er den sykt solid bygget.

Definitivt verdt å ofre et par øl... ;-)

5683050[/snapback]

Virker interessant, du kunne ikke overbevist meg med noen reviews eller lignende?:D Billigere alternativer du syns det er verdt å nevne?

Skrevet

Så ikke de lesererfaringene før nå, og de er jo et godt argument når du refererer til karakterene disse har høstet ja... Takk så mye for hjelpen, da får jeg nok holde av en lønning til disse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...