Gå til innhold

Lowpro Rezo 160 til D50?


Anbefalte innlegg

Har ett D50 som jeg skal ha meg en bag til,

ønsker ikke snute bag men en liten og hendig som jeg får

plass til kamera med ett normal objektiv + ett ekstra.

Har tittet litt på Lowepro Rezo 160 AW, noen som har noen erfaringer

evt noen bilder av den, da de på nett er ganske dårlige.

Endret av JanThore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hej

 

Jeg har Rezo 160, som jeg bruger til min D70S med 18-70 objektivet fast liggende i tasken - ved siden af har jeg så af og til 70-300G objektivet.

 

Det er en super taske, som tåler meget, og der er en masse ekstra lommer og finurligheder, og jeg kan anbefale den på det varmeste.

 

Det er dog kun "lige til øllet" at mit D70S kan være der med påsat 18-70 og 70-300, men jeg vil tro, at den er perfekt til din D50 - som skabt til den + et ekstra objektiv.

 

Venlig hilsen

 

Steinar

Lenke til kommentar
Hej

 

Jeg har Rezo 160, som jeg bruger til min D70S med 18-70 objektivet fast liggende i tasken - ved siden af har jeg så af og til 70-300G objektivet.

 

Det er en super taske, som tåler meget, og der er en masse ekstra lommer og finurligheder, og jeg kan anbefale den på det varmeste.

 

Det er dog kun "lige til øllet" at mit D70S kan være der med påsat 18-70 og 70-300, men jeg vil tro, at den er perfekt til din D50 - som skabt til den + et ekstra objektiv.

 

Venlig hilsen

 

Steinar

5681316[/snapback]

Ja tror det blir denne bagen eneste kjederlige er at den er utsolgt fra leverandør

og at det tar tydligvis litt tid før den kommer inn, ifølge fotovideo.no.

Lenke til kommentar
camerabags.com kan være et fint sted å kikke for å få inntrykket av størrelsen og planløsningen når det gjelder kamerabagger.

5681496[/snapback]

Genial side :)

er forskjellen på 160 og 170 at det er plass til to objektiver ekstra i den siste ?

 

 

 

 

Etter en kjapp surfing fant jeg dette på lowepro sine sider (for andre intresserte)..

 

Rezo 170 AW:

Capacity: Digital SLR with attached lens; 2-3 extra lenses and accessories

Size (Interior): 22 x 11.5 x 20 cm

Outer fabric: water-resistant micro fiber, ripstop nylon and 600D TXP™

 

Rezo 160 AW:

Capacity: Digital SLR with attached zoom lens; 1-2 extra lenses or flash and 1 lens; flash and accessories

Size (Interior): 8.5W x 4.1D x 7.0H in. / 21.5 x 10.5 x 17.8 cm

Outer fabric: water-resistant micro fiber, ripstop nylon and 600D TXP™

Endret av JanThore
Lenke til kommentar
camerabags.com kan være et fint sted å kikke for å få inntrykket av størrelsen og planløsningen når det gjelder kamerabagger.

5681496[/snapback]

Genial side :)

er forskjellen på 160 og 170 at det er plass til to objektiver ekstra i den siste ?

 

 

 

 

Etter en kjapp surfing fant jeg dette på lowepro sine sider (for andre intresserte)..

 

Rezo 170 AW:

Capacity: Digital SLR with attached lens; 2-3 extra lenses and accessories

Size (Interior): 22 x 11.5 x 20 cm

Outer fabric: water-resistant micro fiber, ripstop nylon and 600D TXP™

 

Rezo 160 AW:

Capacity: Digital SLR with attached zoom lens; 1-2 extra lenses or flash and 1 lens; flash and accessories

Size (Interior): 8.5W x 4.1D x 7.0H in. / 21.5 x 10.5 x 17.8 cm

Outer fabric: water-resistant micro fiber, ripstop nylon and 600D TXP™

5681592[/snapback]

 

Kjøpte nova 2 på ebay for $10 og betalte ca $15 i porto, fikk dermed en fin og god bag til ca 175 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...