Gå til innhold

Steam-problemer, finnes det håp? *LØST*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Laaaaaang historie kort: Jeg har hverken passord eller svar på secret question på steam accounten min. Er det mulig å få hjelp ved å sende mail til Valve eller noe sånt for å få nytt passord på den gamle evt. få ny account? Har kvitteringen på HL2, men ikke på HL: Generation-pakken min. :(

Noen som har gjort noe lignende, eller må jeg bare gi opp og betale på nytt på en ny account? (Da spørs det om jeg dropper hele greie og finner meg noen andre spill istedet.)

Blir veldig glad for tilbakemeldinger.

EDIT: Jeg spurte om hjelp på www.steampowered.com igår (04.03) og når jeg åpnet mailen min idag hadde jeg fått svar, og passordet var blitt resatt. :)

Endret av H4ngm4N
Videoannonse
Annonse
Skrevet

en kompis mista passordet til steam.. han har også mistet dvd'en og husker ikke secret question..

han sente mail til Valve for sånn.. 3 måneder siden, og har enda ikke fått svar..

Gjest Slettet+56132
Skrevet
en kompis mista passordet til steam.. han har også mistet dvd'en og husker ikke secret question..

han sente mail til Valve for sånn.. 3 måneder siden, og har enda ikke fått svar..

5675746[/snapback]

Merkelig, på meg svarte de etter tre dager!

Skrevet (endret)

5675746[/snapback]

jeg sendte bilder av cover og cd'er på HL pakka mi til Valve rett etter at Steam kom, da jeg ikke fikk registrert spillet på Steam-kontoen min. Grunnen var at key'en allerede var blitt brukt!

ARGH! frekke folk som stjeler keys asså! :mad:

EDIT: jeg har ikke fått svar enda.. :!:

Endret av Keltern
Skrevet (endret)

Har akkurat det samme dritt problemet(som trådstarter) !! Går det ikke ann å få tilsendt passordet sitt til den mailen man registerte med?!?

Endret av madgringo
Skrevet

Ok, får vel prøve å sende mail til Valve med bilde. *Sette digitalkamera til lading.*

(Virkelig synd hvis det ikke går, var midt i HL1. :cry: Gledet meg til å spille igjennom HL2 igjen etter å ha spilt 1'ern.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...