Gå til innhold

Skrytefaktor?


Entrak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-20 14:04, skrev Entrak:

Hva er egentlig vitsen med å ha masse dilldall i signaturen?

Tror veldig få bryr seg om hva slags maskin dere har, dem er vel heller mere opptatt av sin egen enn din :razz:


Er bare litt irriterendes å måtte scanne sidene omtrendt etter teksten som er ment at en skal lese


 

Noen synes det er greit om de trenger hjelp. Noen liker å skryte av det fete nye skjermkortet. Noen liker å ha stygge bilder der.

Lenke til kommentar
Quote:


Entrak skrev (2002-09-20 14:04):

Hva er egentlig vitsen med å ha masse dilldall i signaturen?

Tror veldig få bryr seg om hva slags maskin dere har, dem er vel heller mere opptatt av sin egen enn din :razz:


Er bare litt irriterendes å måtte scanne sidene omtrendt etter teksten som er ment at en skal lese


Bruker skjelden å vise signaturen bare når noen spørr, Min pc er ikke noe å rope hurra for, Men den er bra nok til å skive på forumet. :grin: Men siden du nevner det så her er min. :lol:
Lenke til kommentar

Sig anser jeg som sosial info. En kan lese mye av personligheten utfra sig. Minner meg om da jeg var postbud i forrige århundret: En kunne lese endel om familiene utifra hva slags post en leverte i kassen (brev fra kemner, politi eller brev fra politiske parti sa ofte litt, pakker i 'anonym' forpakning sa også mye :grin: ) Sig: En nydelig måte å legge ut litt skult info om sin egen personlighet og er utgangspunkt for mye herlige (feil-)tolkninger.

 

Yesss til superbe personlighets-sig's ! Njet til skytesig's !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...