persistent Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Vel, har sakset dette fra hjemmesiden til Firefox; How do I troubleshoot other problems? If you encounter strange problems relating to bookmarks, downloads, window placement, toolbars, history, or other settings, it is recommended that you try creating a new profile and attempting to reproduce the problem before filing bugs. To create a new profile, see the Manage Profiles How-To. Migrate your settings files (Bookmarks, Saved Passwords, etc) over one by one, checking each time to see if the problems resurface. If you do find a particular profile data file is causing a problem, file a bug and attach the file. Linken til Manage Profiles er; http://www.mozilla.org/support/firefox/profile#new Du kan jo prøve dette og se om det hjelper. Hvis ikke, prøv å kjøre Firefox en stund uten å bruke MSN. Dersom det funker greit tyder det på MSN og ikke Firefox.
Erelend Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Hadde gitt feil feilmelding! Det var dette som skulle være, beklager Feilkode 1000000a, parameter1 f0e03f8c, parameter2 00000002, parameter3 00000000, parameter4 8050df62. Skjønner ikke mye av dette... Hjelp
persistent Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ok, dette tyder på en driver feil i driveren til skjermkortet. Prøv å avinstallere skjermkortdriveren og legg den inn på nytt, evt. kjør en oppdatert driver. Det hjalp hos meg, hadde problemet på en maskin med MSI hovedkort og et Creative GF 5200 skjermkort. Men kunne ikke nagle det til et program slik som du, det skjedde helt "random" til meg, men som sagt, det fikset seg da jeg oppdaterte driveren. Men anbefaler å avinstallere og reboote før du legger inn ny.
Erelend Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 (endret) Takk! Hvordan fant du ut av dette? Kunne være greit å vite til en senere anledning. Hva menes med å reboote? Har et ATI Radeon 9550... Ligger dette på hjemmesiden til ati? Endret 28. februar 2006 av Erelend
persistent Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Ok, jeg fant ut av det ved å "google" på feilmeldinga Reboote er det samme som å starte på nytt - altså restarte maskina. Ja da, Radeon drivere finner du her; https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894 Velg WinXP drivere, så Radeon og så Catalyst driverne.
Erelend Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Sann! Innstallert og startet på nytt! Tusen tusen Takk! Får håpe det ikke skjer igjen!
persistent Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Jupp, men skulle det skje igjen kan det være inkompabilitet mellom hovedkortet og skjermkortet, anbefaler da at du prøver et annet skjermkort (evt. låner et og prøver). Ellers hender det titt og ofte at catalyst-driverne kan være ustabile på enkelte kort, da kan det hjelpe å bruke omega drivere (det er catalyst drivere som er "mekket" litt på). Søk på google etter omega drivers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå