Onyx Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 (endret) Hei! Snart kommer Driver Parallel Lines til PS2. Nærmere sagt 17. mars. Ikke lenge til det! For dere fans (jeg også) så liker vi vel Driver kjempe godt! Video kan dere se her. Tilbake til tema. Hvordan tror dere det vil bli? Likt 3'ern eller skille seg ut litt (grafikkmessig, spillemåte osv)? Grafikken ser ut til å være bedre ja! Og nå er vi tilbake i på 70 tallet! Digg. Typisk Starsky and Hutch dette her ja! Hvis dere har flere nyheter, kan dere si ifra her Endret 26. februar 2006 av onyX
Polar Pål Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Driv3r var jo elendig, så jeg og mange andre har vel ikke de høyeste forventninger.
Jarbra Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Jeg var stor fan av det første Driver-spillet, men må si jeg ble svært skuffet av spill nummer 3. Alt for masse småfeil, noen store feil, og forferdelig grafikk. Ang. det nye spillet håper jeg de har skjerpet seg masse. Må bare si at den nye hovedrollefiguren virker litt "anstrengt kul". Jarbra
Onyx Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Jeg syns det så ganske greit ut, med Starsky & Hutch stil. Tyspisk 70-tallet! Kommer til å kjøpe det, siden jeg kun spiller PES5 nå så kan jeg belønne meg selv med dette spillet.
Barkster Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 videoen ser jo drit kul ut men det gjorde jo 3'ern også mens det spillet var . Håper at dette blir bedre
WangenPs3 Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Driv3r var vel noe det verste som kunne komme til Ps2....Det var rett og slett bedritent. Men får håpe dette blir bedre og mer som Driver 1.
Onyx Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 (endret) Det ser jo bedre ut da! Men jeg syns de kunne spart den til PS3. Først da hadde Driver fått en revolusjon - grafikkmessig såklart. Det hadde vært bedre Endret 26. februar 2006 av onyX
tuxerator Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Ser bra ut, håper det bare blir bedre enn Driver 3 (bare de har lært av feilene sine)... ...menmen, får uansett ikke spilt det...
MostlyLurkin' Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 De burde ta seg bedre tid til å lage spillet ferdig... Det gjorde de hvertfall ikke med 3ern! Det lyste uferdig lang vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå