Gå til innhold

vifte til RadeonX1800XL

Whoracle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du det gjør noe om man kobler vifta på den zalman kjøleren rett på hovedkortet? eller bør man bruke de overgangene som følger med i pakken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøvde meg på denne zalman kjøleren da, og den bråkte no inni helv.. skal den gjøre det? hvis denne kjøleren skal være stillere en den som fulgte med X1800XL så tørr jeg ikke tenke på hvor mye den bråker..

Skrevet

Hvis den har dårlig kontakt med GPU, vil temperaturen være høy og den vil gå på fullt tempo (hvis vifta varierer etter temp da).

Defekt vifte kanskje?

Eller kanskje noe med plugginga? Vifta skal da være stille, eller? 23dB er jo ikke SÅ mye...

Skrevet

Ja jeg koblet viften feil rett og slett, så den bråket ikke så mye når jeg fikk satt den riktig :blush:

Men hvor mye kjølepasta skal på gpu'n? og vil det lønne seg å bruke artic silver 5 istedet for den som følger med fatal1ty pakken?

Hvis den har dårlig kontakt med GPU, vil temperaturen være høy og den vil gå på fullt tempo (hvis vifta varierer etter temp da).

Defekt vifte kanskje?

Eller kanskje noe med plugginga? Vifta skal da være stille, eller? 23dB er jo ikke SÅ mye...

5689761[/snapback]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...