Gå til innhold

Hvilken ekstern HD i prisklassen 1000 kr?


Anbefalte innlegg

Er egentlig ikke så oppdatert når det gjelder ekstern HD. Hvilken bør jeg velge? Har 1000 kr å bruke.

 

Er det slik at det blir billigere på kjøpe en vanlig HD og et harddiskkabinett i tilleg?

 

Hd'en skal brukes til å lagre data på, og enkel usb-overføring hadde vært å foretrekke.

 

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, vanligvis, ihvertfall før var det slik at man fikk mer for pengene hvis man kjøpte en vanlig ide harddisk og et eksternt kabinett i tillegg.

 

Jeg sjekka på komplett.no nå. Det billgeste for 1000kr er http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317575. Det er en 160gb seagate ekstern usb2 harddisk.

 

 

edit: du får 200gb for samme prisen hvis du kjøper LaCie isteden: https://prisguiden.no/product.php?product_id=23057

 

edit2: joda den du fant gir mer gb/kr hvis du har pengene til den....

Endret av Apocalypse
Lenke til kommentar

Hmmm. Kjøpe en disk som bråker noe durabelt ja. Høres fristende ut :p.

Tro meg, har en Maxtor 200 GB Ekstern disk på rommet mitt, og den bråker.

Den blir bytta ut når jeg får meg flere disker. Da blir den 300 GB disken som skal være i den nye maskina mi erstatta med andre 250 GB disker så blir 300 GB disken plassert i et eksternt kabinett og brukt som ekstern disk.

Endret av wil
Lenke til kommentar
Hmmm. Kjøpe en disk som bråker noe durabelt ja. Høres fristende ut :p.

Tro meg, har en Maxtor 200 GB Ekstern disk på rommet mitt, og den bråker.

Den blir bytta ut når jeg får meg flere disker. Da blir den 300 GB disken som skal være i den nye maskina mi erstatta med andre 250 GB disker så blir 300 GB disken plassert i et eksternt kabinett og brukt som ekstern disk.

5665366[/snapback]

 

 

Merka det at Maxtor sin 200gb bråker jeg og..Ble jævli vanskelig å sove den natta, men problemet ble sånn nogenlunde løst ved å sette en hull-maskin oppå disken, da bråka den mye mindre :p:D

Lenke til kommentar

Merka det at Maxtor sin 200gb bråker jeg og..Ble jævli vanskelig å sove den natta, men problemet ble sånn nogenlunde løst ved å sette en hull-maskin oppå disken, da bråka den mye mindre :p:D

5666271[/snapback]

 

 

Hm. Hvorfor slo du ikke bare av disken dersom du ikke fikk sove? På natta kunne vel den også få hvile? :)

Endret av Oldie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...