d4d Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Har en Carina med airbag i rattet. Hvordan justerer jeg rattet uten å bekymre meg for airbagen ?
Rebel-Rider Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Du er nødt til å koble fra batteriet og vent 1 time og vær påpasselig med å ikke være statisk ladet. Du må ta av airbagen før du du kan justere rattet. Det er skruer på baksiden av rattet som holder airbagen på plass, når disse er skruet ut så kan du ta av senterpaden med airbagen i, da skal du kunne se sentmutteren som holder rattet på plass. Er en stund siden jeg har gjort det, men mener å huske det var slik. Endret 24. februar 2006 av zandro
d4d Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 Da skal jeg klare det, men hvordan unngår jeg å være statisk ladet. Koble meg til bilen men en ledning kanskje. Hvordan gjorde du det ?
M.B. Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 En skal ha max uflaks for at airbaggen skal slå ut.På verkstedene tar de på å av alt av kontakter både med å uten tenning på.
d4d Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Kanskje ikke så mye å bekymre seg for da. Jeg er liksom ikke så redd for at selve airbagen skal gå istykker, heller haka .) Tror uansett jeg kobler meg til bilen og venter en time, mulig noen lurer på hva jeg driver med når jeg sitter der. Håper jeg ikke må på dass. Får smøre meg matpakke og ta med en thermos med kaffe. Gleder meg nesten litt nå. En time i bilen. Får ta med et bilblad
M.B. Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Kanskje ikke så mye å bekymre seg for da. Jeg er liksom ikke så redd for at selve airbagen skal gå istykker, heller haka .) Tror uansett jeg kobler meg til bilen og venter en time, mulig noen lurer på hva jeg driver med når jeg sitter der. Håper jeg ikke må på dass. Får smøre meg matpakke og ta med en thermos med kaffe. Gleder meg nesten litt nå. En time i bilen. Får ta med et bilblad 5666762[/snapback] Godt de ikke gjør det på verkstedene da hadde det blitt dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå